کد خبر : 2009335 | 27 اسفند 1402 ساعت 00:21 | 14.4K بازدید | 27 دیدگاه

گواردیولا: بردن این نیوکسل شیرینی خاصی دارد!

پپ گواردیولا پس از صعود به نیمه‌نهایی جام حذفی، در مورد پیروزی منچستر سیتی با درخشش برناردو سیلوا و شرایط تیمش صحبت کرد.

گواردیولا: بردن این نیوکسل شیرینی خاصی دارد!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امروز در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس توانست نیوکسل را با دو گل برناردو سیلوا در نیمه اول شکست دهد. پپ گواردیولا پس از این پیروزی در مصاحبه‌اش پس از بازی با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.


پیروزی و صعود به مرحله بعد؟
خیلی برد خوبی بود. نیوکسل چندین بار در بازی‌های قبلی ما را اذیت کرده و به همین خاطر بردن آنها شیرینی خاصی دارد. به تیم هاو تبریک می‌گویم که بازی خوبی به نمایش گذاشتند. به‌نظرم ما مستحق برد بودیم و خوشحالم که به آن رسیدیم.

عملکرد بازیکنان؟
ما واقعاً خوب بازی کردیم. همه خوب بودند. در زمان مالکیت توپ اعتماد‌به‌نفس بالایی داشتیم و این عالی است. متئو، رودری و برناردو به خوبی توپ را حفظ کردند. بازی واقعا خوبی بود.

2002302

رکورد سیتی در صعود به نیمه‌نهایی جام حذفی؟
خیلی خوب به‌نظر می‌رسد. می‌دانم که ما برای بردن فینال‌ها بازی می‌کنیم، اما برای بردن آن باید در دورهای قبلی پیروز شوید. ما قبلا چهار فینال جام اتحادیه را پشت سر هم بردیم و اکنون در شش نیمه‌نهایی جام حذفی هستیم.

آمادگی بازیکنان؟
می‌بینید که هر سه روز به زمین فوتبال می‌آییم و بازی می‌کنیم. آماده بودن در این شرایط برای مربی هم سخت است چه رسد به بازیکنانی که در زمین می‌دوند. ما دی‌بروینه، گریلیش و هالند که سه بازیکن کلیدی هستند را برای بازی‌های آینده احتیاج داریم و امیدوارم که پس از بازی‌های ملی در بهترین شرایط باشند.

دیدگاه‌ها