کد خبر : 2009343 | 27 اسفند 1402 ساعت 09:00 | 15.6K بازدید | 40 دیدگاه

حذف داريوش مصطفوي از كميته صدور مجوز حرفه‌اي

رئیس پيشين فدراسيون فوتبال از كميته استيناف صدور مجوز حرفه‌اي فدراسيون فوتبال كنار گذاشته شد.

حذف داريوش مصطفوي از كميته صدور مجوز حرفه‌اي

به گزارش ورزش سه و به نقل از اعتماد، داريوش مصطفوي كه پيش از اين در زمان سرپرستي حيدر بهاروند، رياست شهاب‌الدين عزيزي خادم و دوره دوم حضور مهدي تاج در راس فدراسيون فوتبال به عنوان عضو و رئيس كميته‌هاي صدور و استيناف مجوز حرفه‌اي فدراسيون فوتبال فعاليت كرده بود در دوره جديد كنار گذاشته شده است.

در حالي كه ۹ فروردين ددلاين‌ بارگذاري مدارك مربوط به مالكيت تيم‌هاي باشگاهي است و بعد از آن كميته‌هاي صدور مجوز حرفه‌اي و استيناف فرصت محدودي براي بررسي مدارك تيم‌ها دارند تركيب اعضاي اين دو كميته تغيير كرده است.

يك منبع آگاه در فدراسيون فوتبال به خبرنگار اعتماد آنلاين اطلاع داد كه داريوش مصطفوي، رئيس پيشين فدراسيون فوتبال كه سابقه چند دوره حضور و رياست در كميته‌هاي مربوط به صدور مجوز حرفه‌اي را در كارنامه دارد و در دوره قبل هم حضور فعالي در اين جايگاه داشت، كنار گذاشته شده است.

اين منبع در مورد دليل حذف داريوش مصطفوي مدعي شد كه مخالفت مصطفوي با حضور حميدرضا آصفي، سخنگوي سابق وزارت امور خارجه، در كميته‌هاي مربوط به مجوز حرفه‌اي دليل اين اتفاق بوده است.

مصطفوي در دوره قبل يكي از معدود نفرات مخالف حذف استقلال از رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا بود و اعتقاد داشت تا زماني كه كنفدراسيون فوتبال آسيا منابع مالي باشگاه‌هاي ايراني را به دليل تحريم آزاد نمي‌كند حق كنار گذاشتن تيم‌هاي ايراني بابت بدهي را ندارد.

دیدگاه‌ها