کد خبر : 2009344 | 27 اسفند 1402 ساعت 01:07 | 15.4K بازدید | 15 دیدگاه

حمایت حریف رئال از وینی: تقصیر خبرنگاران است!

خاگوبا اراساته، سرمربی اوساسونا، در مصاحبه‌ای قابل توجه از وینیسیوس جونیور در برابر حواشی اخیر دفاع کرد.

حمایت حریف رئال از وینی: تقصیر خبرنگاران است!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز در دیداری حساس توانست ۴-۲ اوساسونا را شکست دهد. وینیسیوس جونیور در این بازی روند خوب گلزنی‌اش را ادامه داد و دو گل به ثمر رساند.

علیرغم عملکرد فوق‌العاده‌ ستاره برزیلی در پیراهن سفید مادریدی‌ها اما حواشی زیادی پیرامون او وجود داشته است. جنجال‌ها در این فصل به اوج خود رسیده و برخی دلیل بسیاری از آنها را حرکات و رفتارهای خود بازیکن می‌دانند.

2002321

اراساته، سرمربی اوساسونا اما پس از دیدار امروز تیمش برابر رئال مادرید با این دیدگاه مخالفت کرد و مدعی شد که کسانی که این حواشی را برای وینیسیوس می‌سازند و به آن دامن می‌زنند مقصر اصلی وضعیت موجود هستند.

او در سوالی در مورد حواشی پیرامون ستاره رئال گفت: «در مورد وینیسیوس جونیور سر و صدای زیادی وجود دارد زیرا شما خبرنگاران به آنها دامن می‌زنید. شما همیشه و هر جایی در این موارد سوال می‌پرسید. ما به این چیزها توجه نمی‌کنیم و روی اینکه او بازیکن بزرگی است و چگونه باید مهارش کنیم تمرکز می‌کنیم. او امروز دردسر زیادی برای ما به وجود آورد و از دلایل شکست ما بود.
حاشیه‌هایی که علیه او وجود دارند قطعا به‌خاطر کسانی نیست که در فوتبال حضور دارند و به‌نظرم افراد خارج از فوتبال باعث این وضعیت هستند.»

دیدگاه‌ها