کد خبر : 2009348 | 27 اسفند 1402 ساعت 09:15 | 3.7K بازدید | 2 دیدگاه

تفکرات یونانی و پرتغالی در یک جهت؛

رویارویی مربیان جوان‌پسند در آخرین بازی سال

یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر مصاف شاگردان اوزونیدیس و مورایس خواهد بود.

رویارویی مربیان جوان‌پسند در آخرین بازی سال

به گزارش ورزش‌ سه، حساسیت این مسابقه بر کسی پوشیده نیست و تمام اعضای دو تیم نیز به خوبی از اهمیت این مسابقه آگاهند. سپاهان برای بازگشت به جمع مدعیان چاره‌ای جز کسب سه امتیاز در این مسابقه ندارد و در سوی مقابل هم سرمه‌ای پوشان سیرجانی برای ادامه روند خوب نیم فصل دوم به کسب امتیاز در اصفهان نیاز دارند. 
فارغ از این‌ها سپاهان برای گرفتن جایگاه تراکتور در رتبه سوم و گل گهر برای گرفتن جایگاه چهارمی سپاهان وارد زمین می‌شوند. 

2002327

اما نکته ویژه‌ای که این مسابقه را جالب توجه‌تر می‌کند، نگاه ویژه دو سرمربی سپاهان و گل گهر به بازیکنان جوان است و در طول فصل نیز بارها شاهد حضور چهره‌های جوان و ناشناخته در ترکیب دو تیم شده‌ایم. 

2002329

مورایس در لیگ بیست و سوم از بازیکنان نظیر محمد جواد حسین نژاد، اسماعیل قلی‌زاده، علی احمدی، ارشیا سرشوق، علی کمالی، عباس حبیبی و برخی چهره‌های جوان دیگر برای اولین مرتبه در لیگ برتر در ترکیب تیمش استفاده کرده است. در سوی مقابل هم بازیکنان جوانی مثل پوریا لطیفی‌فر، سعید سحرخیزان، امیر اسلام طلب، عباس شرفی، رضا سلطانی و ... فرصت خودنمایی پیدا کرده‌اند. 

2002328

احتمالاً تا ساعتی دیگر که دو تیم گل گهر و سپاهان در این مسابقه حساس مقابل هم قرار می‌گیرند برخی از این بازیکنان فرصت بازی پیدا می‌کنند و باید دید این نبرد میان تفکرات مرد یونانی گل‌گهر و مرد پرتغالی سپاهان چطور پیش خواهد رفت و به سود کدام تیم تمام می‌شود. 

2002330

البته نکته ویژه این خواهد بود که کدامیک از بازیکنان جوان دو تیم در صورت فرصت پیدا کردن در این مسابقه سرنوشت‌ساز می‌توانند مثمرثمر باشند.

دیدگاه‌ها