کد خبر : 2009349 | 27 اسفند 1402 ساعت 01:37 | 7.8K بازدید | 8 دیدگاه

سون درباره مقصر باخت تاتنهام: باید در آینه نگاه کنیم!

سون هیونگ مین با سرزنش خود و هم‌تیمی‌هایش بابت شکست امروز مقابل فولام، از هواداران عذرخواهی کرد.

سون درباره مقصر باخت تاتنهام: باید در آینه نگاه کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در دیداری از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه کریون کاتج با نتیجه ۳-۰ مغلوب فولام شد. سون هیونگ مین، کاپیتان کره‌ای این تیم که ۸۷ دقیقه در زمین حضور داشت، پس از بازی از عملکرد تاتنهام انتقاد کرد.

او به اسکای اسپورت گفت: «این بسیار ناامیدکننده و بسیار شرم‌آور است. همه باید در آینه نگاه کنند و بگویند تقصیر خودم است. مقصر این باخت تک تک ما بازیکنان بودیم.

در بازی امروز سعی و تلاشی را که در بازی‌های قبلی داشتیم انجام ندادیم. ذهنیت‌مان در این بازی خوب نبود. همه ما به یک هشدار بزرگ نیاز داریم.

2002333

در لیگ برتر اگر آماده نباشی مجازات می‌شوی. فولام تیم فوق‌العاده‌ای است اما این نتیجه برای ما غیرقابل قبول است. هواداران مستحق این وضعیت نیستند. از آنها عذرخواهی می‌کنم. بازیکنان خط‌ حمله باید احساس مسئولیت کنند زیرا موقعیت‌هایی داشتیم که نتوانستیم آنها را تبدیل به گل کنیم.

تماشای شرایطی که در آن قرار گرفته‌ایم بسیار ناراحت‌کننده و غم‌انگیز است. ما نباید به مرحله‌ای می‌رسیدیم که باختی به این شکل را متحمل شویم و حالا که این‌گونه شده باید خیلی زود از خواب بیدار شویم.»

تاتنهام با شکست امروز با ۵۳ امتیاز در رده پنجم ماند و فرصت رسیدن به استون ویلای ۵۵ امتیازی در رتبه چهارم را از دست داد. در سمت دیگر فولام هم با کسب پیروزی، ۳۸ امتیازی شد و در رتبه دوازدهم ایستاد.

دیدگاه‌ها