کد خبر : 2009350 | 27 اسفند 1402 ساعت 01:33 | 48.3K بازدید | 53 دیدگاه

غول آسیا دقیقه 93 به برد بیست و نه رسید

رکورد تاریخی الهلال به مو رسید ولی پاره نشد!

الهلال به لطف گل ثانیه‌های پایانی میشائیل دلگادو موفق شد از سد ضمک عبور کند.

رکورد تاریخی الهلال به مو رسید ولی پاره نشد!

به گزارش "ورزش سه"، آخرین تیم عربستانی که توانسته از ستاره‌های توقف ناپذیر الهلال امتیاز بگیرد، ضمک است. تیمی که شنبه شب تا آستانه خلق یک شگفتی دیگر نیز پیش رفت ولی در آخرین لحظات مسابقه کم آورد تا بیست و نهمین پیروزی متوالی آبی‌های ریاض به ثبت برسد.

تیم سختکوش ضمک که در دور رفت الهلال را با تساوی یک – یک متوقف کرده بود، در استادیوم کینگدام آرنا نیز تا دقیقه 79 در انجام مأموریت خود موفق عمل کرده بود ولی این مرد سال آسیا بود که بالاخره توانست راهی برای گشودن دروازه میهمان باز کند.

2002335

ارسال مالکوم از سمت راست در تیر دوم به ساویچ رسید و او نیز با یک ضربه سر، توپ را در اختیار سالم الدوسری قرار داد که کاپیتان الهلال با یک شوت غیر قابل مهار، حساب کار را یک بر صفر کرد.

اما ضمک در دقیقه 86 و در میان شگفتی همگان، کار را به تساوی کشاند. ارسال نیکولائه استانچیو از سمت چپ با عبور از همه بازیکنان به دوماگوی آنتولیچ رسید و ضربه او به طرز عجیبی ابتدا از بین پاهای ناصر الدوسری و سپس از بین پاهای علی البلیهی و در ادامه از زیر دست یاسین بونو عبور کرد و وارد دروازه شد.

2002337

اما دو دقیقه بعد و با اخراج مستقیم ضاری العنزی، کار ضمک سخت شد. در دقیقه 90+3 بود که ارسال تماشایی ناصر الدوسری از سمت چپ در تیر دوم به میشائیل دلگادو رسید و این بازیکن نیز با یک ضربه سر چکشی، گل دوم و پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند تا آبی‌ها در آخرین ثانیه‌ها به پیروزی برسند.

با این نتیجه، الهلال به بیست و نهمین پیروزی خود در تمامی رقابت‌ها دست یافت و رکورد تاریخی خود را بهبود بخشید. آنها همچنین به امتیاز 68 رسیده و فاصله خود با النصر را موقتا به 12 امتیاز رساندند.

دیدگاه‌ها