کد خبر : 2009363 | 27 اسفند 1402 ساعت 09:05 | 16.8K بازدید | 26 دیدگاه

قاسمی‌نژاد به دنبال ماموریت ناتمام پرسپوليس

مهاجم اسبق استقلال در شرایطی امروز مقابل این تیم قرار خواهد گرفت که امیدوار است جشن گل خود را به شکلی ویژه پیش از پایان سال برپا کند.

قاسمی‌نژاد به دنبال ماموریت ناتمام پرسپوليس

به گزارش “ورزش سه”، یکی از امیدهای گلزنی هوادار تهران در بازی امروز مقابل استقلال امین قاسمی‌نژاد است؛ بازیکن باتجربه‌ای که توانسته در این فصل گل‌های حساسی به نام خود کند و مسعود شجاعی در تقابل با جواد نکونام چشم به گلزنی او دارد.

قاسمی‌نژاد پیش از این به عنوان گزینه مشترک استقلال و پرسپوليس پنجره نقل و انتقالاتی پرماجرایی را پشت سر گذاشت. او در شرایطی که در نزدیکی عقد قرارداد با سرخ‌ها قرار داشت، ناگهان سر از تیم فرهاد مجیدی و استقلال در آورد تا فرزاد مجیدی که در آن مقطع به عنوان سرپرست در این تیم فعالیت می‌کرد، در اظهارنظری جنجالی مدعی شود با این انتقال، آبی‌ها دربی نقل و انتقالاتی را پیروز شده‌اند.

با این حال عمر فوتبالی امین قاسمی‌نژاد در استقلال زیاد طول نکشید و او در ادامه از جمع آبی‌ها جدا شد. مهاجم کهنه‌کار هوادار با ۳۷ سال سن اما همچنان یکی از گزینه‌های قابل اعتنای مسعود شجاعی برای گلزنی در این جدال محسوب می‌شود که از انگیزه‌های شخصی زیادی نیز برای این تقابل برخوردار است.

باید دید در جمع پرتعداد استقلالی‌ها در تیم هوادار، قاسمی‌نژاد قادر خواهد بود در استادیوم خالی از تماشاگر دستگردی جشن گل خود در آخرین بازی‌اش در سال ۱۴۰۲ را برپا کند یا دژ دفاعی نکونام مانع از این اتفاق خواهد شد.

دیدگاه‌ها