کد خبر : 2009380 | 27 اسفند 1402 ساعت 09:51 | 22.6K بازدید | 5 دیدگاه

کابوس ستاره یونایتد: حذف از تیم ملی برزیل

کاسمیرو، ستاره برزیلی منچستریونایتد، به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی کشورش نخواهد بود.

کابوس ستاره یونایتد: حذف از تیم ملی برزیل

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از رئال مادرید جدا شد و به منچستریونایتد پیوست تا بتواند بازی در لیگ برتر و ترکیب این تیم را هم در طول دوران فوتبالش تجربه کند. 

او در فصل اول یکی از ستاره‌های بی‌چون و چرای این تیم بود و نقش مهم و موثری را در موفقیت آنها ایفا کرد. همین موضوع تحسین بسیاری را برای این بازیکن به همراه داشت و بسیاری از کارشناسان، رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان تصمیم یونایتد برای جذب او را تحسین کردند. 

1984797

اما شرایط به این شکل پیش نرفت و این ستاره برزیلی نتوانسته است در این فصل حتی ذره‌ای از درخشش فصل قبل را تکرار کند و یکی از دلایل این اتفاق مصدومیت‌های متعددی بوده که گریبان او را گرفته و کار را برایش بسیار سخت و دشوار کرده است. 

حالا سرمربی تیم ملی برزیل تایید کرد که کاسمیرو به دلیل مصدومیت قادر به حضور در اردوی این تیم در وقفه دیدارهای ملی پیش رو هم نیست: «از فهرست اولیه 50 نفره که داشتیم، حالا 13 بازیکن به دلیل مصدومیت در باشگاه‌هایشان خط خورده‌اند. 

متاسفانه، ما کاسمیرو را از دست دادیم. په‌په از پورتو که در پست مهاجم به میدان می‌رفت و حالا در نقش هافبک هم بازی می‌کند به جای کاسمیرو به اردوی تیم ملی برزیل دعوت شده است.»

دیدگاه‌ها