کد خبر : 2009393 | 27 اسفند 1402 ساعت 10:46 | 32.2K بازدید | 11 دیدگاه

مرد سال آسیا در عربستان هم اول شد

سالم الدوسری به رکورد بهترین گلزن عربستانی الهلال در لیگ داخلی دست پیدا کرد.

مرد سال آسیا در عربستان هم اول شد

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته الهلال در دیداری سخت و دشوار به زحمت توانست که به لطف گل ثانیه‌های پایانی میشائیل دلگادو از سد ضمک گذشته و سه امتیاز این مسابقه را کسب کند و بیست و نهمین پیروزی متوالی را نیز به ثبت برساند.

گل نخست الهلال در این بازی در دقیقه 79 توسط سالم الدوسری به ثمر رسید. کاپیتان آبی‌های ریاض و مرد سال فوتبال آسیا موفق شد قفل دروازه تیم سخت کوش ضمک را باز کند.

مرد سال فوتبال آسیا که یک وینگر هجومی است، با گلی که وارد دروازه حریف کرد توانست نام خود را به عنوان بهترین گلزن عربستانی تاریخ الهلال در لیگ این کشور به ثبت برساند.

2002372

الدوسری یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال الهلال و عربستان است که نمایش خیره کننده‌ای در فوتبال باشگاهی و ملی داشته است.

مرد سال آسیا تاکنون ۶۳ گل برای الهلال در لیگ عربستان به ثمر رسانده که این بهترین آمار در تاریخ این باشگاه پرافتخار عربستانی است.

پیش از این یاسر القحطانی با ۶۲ گل زده بهترین گلزن عربستانی تاریخ الهلال در لیگ عربستان بود که الدوسری با درخشش خود در فصل جاری این رکورد را به خود اختصاص داد. او تا اینجای فصل ۱۰ گل برای تیمش در لیگ به ثمر رسانده که این بهترین آمار بعد از میتروویچ و مالکوم در الهلال است.

دیدگاه‌ها