کد خبر : 2009395 | 27 اسفند 1402 ساعت 10:51 | 33K بازدید | 19 دیدگاه

هشدار به دو ستاره یونایتد و سیتی: شاید در یورو نباشید

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، می‌گوید تضمینی برای حضور مارکوس رشفورد و جک گریلیش در ترکیب این تیم وجود ندارد.

هشدار به دو ستاره یونایتد و سیتی: شاید در یورو نباشید

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 قرار است از چند ماه دیگر به میزبانی آلمان برگزار شود و سرمربیان تیم‌های ملی حاضر در این مسابقات در حال انتخاب فهرست نهایی بازیکنان‌شان هستند. 

تیم ملی انگلیس در دوره گذشته این مسابقات موفق شد به دیدار فینال راه پیدا کند اما با قبول شکست برابر تیم ملی ایتالیا به عنوان نایب قهرمانی اکتفا کرد و باز هم در فتح جام قهرمانی ناکام ماند و حالا امیدوار است که بتواند با تکیه بر ستاره‌هایش به این ناکامی پایان دهد.

افت قابل توجه رشفورد و گریلیش یکی از موضوعات مورد بحث رسانه‌های این کشور و فوتبال‌دوستان انگلیسی در چند هفته اخیر بوده که باعث نگرانی آنها در آستانه یورو شده و ساوت‌گیت هم معتقد است که جایگاه آنها در ترکیب این تیم تضمینی نیست. 

1973485

سرمربی تیم ملی انگلیس در این باره به خبرنگاران گفت: «رشفورد باید با بازیکنانی مانند آنتونی گوردون، کول پالمر و فیل فودن رقابت کند. بنابراین باید منتظر رقابتی بزرگ و جدی برای جایگاه‌های مهم و حساسی در ترکیب انگلیس در زمین بازی باشیم. 

اتفاقی که وقتی بازیکنان در اختیار باشگاه هستند رخ می‌دهد این است که تنها باشگاه اهمیت دارد چون آنها در جریان تمامی اتفاقات هستند. آنها می‌دانند آنجا دقیقا چه خبر است. ما همه چیز را به خوبی زیر نظر داریم. من نمی‌گویم رفتار بیرون از زمین هیچ ربطی به زمین ندارد چون مشخصا اینطور نیست. 

اما نکته کلیدی این است که ما تمام تمرکز خودمان را روی عملکرد بازیکنانی بگذاریم که در زمین حضور دارند و به صورت دقیق به این موضوع توجه کنیم. رشفورد رقابتی جدی برای حضور در ترکیب در پیش دارد و این موضوع درباره گریلیش هم صدق می‌کند.»

دیدگاه‌ها