کد خبر : 2009400 | 28 اسفند 1402 ساعت 02:38 | 25.9K بازدید | 13 دیدگاه

خشم مربی الهلال: این‌ها بهانه تیم‌های بازنده است!

ژرژ ژسوس می‌گوید که شایعات درخصوص تیمش، بهانه‌ای از سوی تیم‌های بازنده است.

خشم مربی الهلال: این‌ها بهانه تیم‌های بازنده است!

به گزارش "ورزش سه"، الهلال موفق شد در دیدار برابر ضمک به بیست و نهمین پیروزی متوالی خود دست یابد. آنها همچنین به روند شکست ناپذیری خود در این فصل ادامه داده و در سی و هفتمین بازی متوالی نیز بدون شکست بودند.

ژرژ ژسوس، سرمربی الهلال پس از پایان بازی در نشست خبری درباره این بازی صحبت کرد. او همچنین به انتقاداتی که از تیمش می‌شود و اینکه آبی‌ها از برخی حمایت‌های داوران برخوردار هستند نیز پاسخ داد.

ژسوس گفت: حقایق و شواهد ثابت می‌کند که پیروزی‌های پی در پی الهلال به دلیل عملکرد فوق‌العاده‌ای است که تیم ارائه می‌کند و هر تیمی که نتواند با ما در زمین مسابقه مقابله کند، بهانه‌جویی می‌کند، من این حرف‌ها را بهانه‌ای برای شکست خوردگان می‌نامم.

2002379

وی ادامه داد: بازی سختی مقابل تیمی سازمان یافته بود و نمی‌دانم چرا سرمربی ضمک از داوری گلایه می‌کند، هیچ تصمیم تاثیرگذاری برای داوری بازی وجود نداشت و اگر نظرش این بود که تصمیمات تاثیرگذار بوده است، به نظر می‌رسد که او یک مسابقه دیگر را تماشا کرده است.

وی ادامه می دهد: ما عالی بودیم چون بهترین بودیم و الهلال به رکورد 37 بازی بدون شکست رسید. برای کسانی که می‌گویند به الهلال کمک می‌شود، بله، ما از کمک و حمایت هواداران خود بهره‌مند هستیم و تا به حال شکست نخورده‌ایم. این موفقیت مدیون عملکرد فوق‌العاده تیم است.

دیدگاه‌ها