کد خبر : 2009405 | 27 اسفند 1402 ساعت 12:03 | 42.9K بازدید | 33 دیدگاه

4 بازی و 4 برد برابر اتلتیکو

ژاوی روی حرفش ماند: به این‌ها نمی‌بازم!

ژاوی زمانی که هدایت بارسا را برعهده گرفت و قبل از اولین چالش بزرگش در لالیگا برابر اتلتیکو گفته بود تیمش به این حریف مادریدی نخواهد باخت. او به وعده‌اش عمل کرده است.

ژاوی روی حرفش ماند: به این‌ها نمی‌بازم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب از هفته 29 لالیگا دیداری حساس برابر اتلتیکو در متروپولیتانو پیش رو دارد. بهترین میهمان لالیگا برابر بهترین میزبان رقابت‌ها قرار خواهد گرفت و بازی برای هر دو تیم حیاتی است. 

اتلتیکو 6 امتیاز کمتر از بارسا در جدول دارد و با یک برد خود را به سه امتیازی آبی و اناری‌ها خواهد رساند. با توجه به شکست خیرونا در بازی شب گذشته برابر ختافه، امیدهای بارسا و اتلتیکو برای رسیدن به رتبه دوم بیشتر از قبل شده است.

1997729

از سوی دیگر ژاوی این فرصت را دارد تا با پیروز کردن بارسا در ورزشگاهی که هیچ تیمی امسال موفق به فتحش نشده، بارسا را به رتبه دوم رسانده و فاصله با رئال را به هشت امتیاز برگرداند. فاصله‌ای که به بارسا همچنان اجازه رقابت برای قهرمانی را به فاصله 9 هفته تا پایان لالیگا می‌دهد.

ژاوی هرگز نه به‌عنوان بازیکن و نه مربی به دیگو سیمئونه نباخته است. او وقتی مربی بارسا شد، در اولین رویارویی دشوارش در نوکمپ 4-2 برابر اتلتیکو پیروز شد. او وعده داده بود بارسا تیمی رقابتی خواهد بود و به اتلتیکو نخواهد باخت. حرف او تا اینجا برابر اتلتیکو درست بوده است. 

2002387

ژاوی در فصل 23-2022 هر دو بازی رفت و برگشت را 1-0 از اتلتیکو برد. در زمین اتلتیکو عثمان دمبله گل زد و در نوکمپ فران تورس زننده گل برتری بود. در بازی رفت فصل جاری نیز بازی دو تیم با گل ژوائو فلیکس به سود بارسا تمام شد. ژاوی در دوران بازی نیز یک بار برابر سیمئونه قرار گرفت و بازی مساوی شد. باید دید او در آخرین رویارویی برابر سیمئونه (با توجه به جدایی‌اش از بارسا) نیز رکورد شکست‌ناپذیری‌اش را حفظ خواهد کرد؟

دیدگاه‌ها