کد خبر : 2009415 | 27 اسفند 1402 ساعت 12:42 | 36.9K بازدید | 48 دیدگاه

آنچلوتی گوش کن

بگذارید آردا را بیش از پنج دقیقه ببینیم!

بسیاری از هواداران رئال از خود می‌پرسند چرا کارلو آنچلوتی بیشتر به آردا گولر اعتماد نمی‌کند. پدیده‌ای که هر وقت در میدان بوده، خوش درخشیده است.

بگذارید آردا را بیش از پنج دقیقه ببینیم!

به گزارش "ورزش سه"، بازی در پامپلونا همیشه یکی از بازی‌های دور از خانه‌ای است که در تقویم رئال مادرید با رنگ قرمز مشخص شده است. 

هر بازدید تیم مادریدی از خانه اوساسونا با تنش و فشار بالا همراه است. این چیزی است که تاریخ از دهه 80 می‌گوید. اما رئال مادرید مدت‌هاست که در ال سادار بدون رنج برنده می‌شود و حداقل از سال 2011 رنگ باخت را ندیده است. دیروز نیز همین اتفاق تکرار شد و رئال به راحتی 2-4 بازی را برد.

2002210

این پتانسیل تیمی است که سرعت نزدیک شدنش به قهرمانی لالیگا خیره کننده است. فقط یک شکست در لالیگا وقتی وارد یک سوم آخر فصل می‌شوید، پیامی برای کسانی است که هنوز معتقدند می‌توانند قهرمان شوند، اینکه که در یک توهم و رویا زندگی می‌کنند. 

از پیروزی در ال سادار، یک بازی بی‌نظیر از وینیسیوس باقی می‌ماند، کارت زردی که باید از آن اجتناب می‌کرد، گلزنی کارواخال، سه پاس گل والورده و بازهم درخشش لونین که می‌خواهد آنچلوتی را به این وادار کند که حتی می‌تواند کورتوا را نیمکت نشین کند.

2002211

این بازی اما یک خاطره خوب دیگر نیز برای رئال باقی گذاشت. نمایش آردا گولر، ستاره ترکیه‌ای، که تنها شش دقیقه در زمین بود. اما همین کافی بود تا او چیزی تا ثبت گل فصل لیگ فاصله نداشته باشد

در دقیقه پایانی بازی، آردا سرش را بلند کرد، پای چپش را مسلح کرد و توپی که در وسط زمین قرار داشت را به سمت دروازه اوساسونا شلیک کرد، اما تیر افقی مانع ورود آن شد. یک اثر هنری، یک شگفتی از یک اعجوبه. زمان آن رسیده است که آنچلوتی به ما اجازه دهد تا گولر را برای بیش از پنج دقیقه در بازی‌ها ببینیم. هر بار که او در زمین ظاهر می‌شود، لبخند بر لبان هواداران مادریدی نقش می‌بندد. کاش آنچلوتی به آردا بیشتر اعتماد کند.

دیدگاه‌ها