کد خبر : 2009416 | 27 اسفند 1402 ساعت 12:52 | 34.4K بازدید | 30 دیدگاه

مذاکره با یامال و دعوت شدن ساراگوسا

براهیم این خبر را که شنید، قاطی کرد!

براهیم زمانی متقاعد شد برای مراکش بازی کند که شنید مربی تیم ملی اسپانیا شخصا با لامین یامال و برایان ساراگوسا حرف زده است.

براهیم این خبر را که شنید، قاطی کرد!

به گزارش "ورزش سه"، براهیم دیاز هفته گذشته رسما اعلام کرد که برای تیم ملی مراکش بازی خواهد کرد و قید اسپانیا را برای همیشه می‌زند. 

2001483

او زمانی که برای منچسترسیتی بازی می‌کرد، بعد که به رئال و سپس میلان پیوست، منتظر یک تماس از مربیان تیم ملی اسپانیا بود. براهیم در تیم‌های پایه اسپانیا زیر نظر دلافوئنته سابقه بازی داشت ولی وقتی این مربی به هدایت تیم بزرگسالان رسید، هرگز از براهیم دعوت نکرد. لوئیس انریکه نیز به براهیم اعتقادی نداشت. او نه به المپیک توکیو و نه یورو 2020 نرفت و تا هفته پیش منتظر لاروخا ماند ولی در نهایت تصمیم گرفت برای سرزمین پدری‌اش بازی کند.

1955057

آاس امروز نوشت که براهیم از تبعیض‌ها خسته شده بود. اولین شوک به براهیم مذاکره نماینده‌های تیم ملی اسپانیا با لامین یامال، پدیده 16 ساله مراکشی-اسپانیایی، بارسا بود. در نهایت او را برای بازی در اسپانیا متقاعد کردند و حالا یامال ملی پوش اسپانیاست.

1985149

سپس نوبت به برایان ساراگوسا رسید که با دو بازی خوب برابر گرانادا به‌خصوص دبلش برابر بارسا به تیم ملی دعوت شد و دو بازی انجام داد. براهیم اما با وجود درخشش در رئال مادرید هرگز تماسی از مربی تیم ملی دریافت نکرد.

خبر مذاکره با یامال و سپس دعوت شدن ساراگوسا دو شوک بزرگ به براهیم بودند که در نهایت او را به سمت مراکش سوق دادند.

دیدگاه‌ها