کد خبر : 2009419 | 27 اسفند 1402 ساعت 13:05 | 30.1K بازدید | 15 دیدگاه

ادعای ال‌چیرینگیتو:

بازیکنی که قربانی جنگ بایرن و توخل شد

در ال‌چیرینگیتو ادعا کرده‌اند برایان ساراگوسا هرگز گزینه درخواستی توماس توخل نبود و به همین دلیل از او به ندرت در ترکیب بایرن استفاده می‌شود.

بازیکنی که قربانی جنگ بایرن و توخل شد

به گزارش "ورزش سه"، برایان ساراگوسا با تمام شور و شوق دنیا در اواخر ژانویه راهی بایرن مونیخ شد، اما اولین هفته‌های حضور بازیکن سابق گرانادا در تیم جدیدش اصلا خوب پیش نرفته است. 

این بازیکن اندلسی قرار بود تابستان به بایرن برود اما مصدومیت کومان برنامه‌ها را عوض کرد و بایرن با پرداخت مبلغی بیشتر زودتر ساراگوسا را خرید.

1986111

در ورود به بایرن، سرماخوردگی بود که اجازه بازی مقابل گلادباخ و لورکوزن را به ساراگوسا نداد. علاوه بر این، بازیکن ملی پوش اسپانیایی مجبور است در یکی از بدترین مقاطع چند سال اخیر بایرن، جایی برای خود در ترکیب اصلی باز کند.

بیش از 45 روز از پایان انتقالات زمستانی گذشته و ساراگوسا تنها در دو بازی بوندسلیگا 35 دقیقه در میدان بوده و گلی نزده است. دیروز در بازی برابر تیم قعر جدولی دارمشتات نیز او حتی در فهرست بازیکنان دعوت شده هم نبود تا گمانه زنی‌ها در مورد او شروع شوند.

طبق ادعای ال‌چیرینگیتو، ساراگوسا با اصرار و فشار مدیران بایرن جذب شد و توخل هیچ تمایلی برای جذب او نداشت. توخل اخیرا گفت که ساراگوسا زبان بلد نیست و نمی‌تواند به خوبی با هم تیمی‌هایش ارتباط برقرار کند.

2002410

ال‌چیرینگیتو معتقد است ساراگوسا قربانی جنگ آشکار توخل و مدیران بایرن شده است. اختلافی که باعث شده تا جدایی او در پایان فصل قطعی شود و این موضوع اخیرا رسما اعلام شد.

ساراگوسا این روزها با برنامه باشگاه در حال یادگیری زبان انگلیسی و آلمانی است تا سریع‌تر خودش را با تیم وفق دهد. او احتمالا تا پایان فصل و زیر نظر توخل فرصت زیادی برای حضور در ترکیب پیدا نخواهد کرد و باید از حالا به فصل بعد و کار با مربی بعدی بایرن فکر کند.

دیدگاه‌ها