کد خبر : 2009433 | 27 اسفند 1402 ساعت 14:05 | 14K بازدید | 9 دیدگاه

وزیر ورزش مصر برای صلاح ریش گرو گذاشت!

اشرف صبحی، وزیر ورزش مصر، تایید کرد که شخصا درخواست صلاح برای عدم دعوت به اردوی تیم ملی مصر را به حسام حسن منتقل کرده است.

وزیر ورزش مصر برای صلاح ریش گرو گذاشت!

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح در جریان رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا دچار مصدومیت شد و برای پیگیری روند درمان به لیورپول بازگشت.

اقدام او برای بازگشت به انگلیس و عدم همراهی مصر در جام ملت‌ها مورد انتقاد قرار گرفت. صلاح به تازگی از بند مصدومیت رها شده و به ترکیب لیورپول بازگشته است.

با این وجود او در اردوی ماه مارس تیم ملی کشورش را همراهی نمی‌کند و وزیر ورزش مصر تایید کرد که این موضوع را به کادرفنی منتقل کرده است.

2002437

اشرف صبحی، وزیر ورزش مصر، واکنش حسام حسن، سرمربی تیم ملی مصر، پس از درخواست صلاح برای عدم حضور در اردوی مارس را فاش کرد.

اشرف صبحی به برنامه "آن تایم استادیوم" گفت: "محمد صلاح به من گفت که پیوستن به اردوی مارس سخت است و به‌طور مفصل دلایل خود را برای من توضیح داد."

او تایید کرد که این موضوع را شخصا به کادر فنی مصر انتقال داده است: "نظرات محمد صلاح را به کادر فنی تیم ملی مصر به ویژه حسام حسن منتقل کردم و او به خوبی این موضوع را درک کرد، البته به شرطی که صبر کند تا صلاح در ژوئن به اردو ملحق شود و برای دیدار با گینه و بورکینافاسو در مقدماتی جام جهانی با مصر آماده شود."

دیدگاه‌ها