کد خبر : 2009434 | 27 اسفند 1402 ساعت 14:30 | 39.1K بازدید | 35 دیدگاه

40 تا 60 میلیون یورو

یونایتد قیمت گرین‌وود را به بارسلونا گفت

منچستریونایتد برای فروش میسن گرینوود رقمی بین 40 تا 60 میلیون یورو تعیین کرده است.

یونایتد قیمت گرین‌وود را به بارسلونا گفت

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، دکو، مدیر ورزشی بارسا، هفته گذشته با نمایندگان منچستریونایتد دیدار کرد. او با جان مورتو، مدیر ورزشی، و مت هارگریوز ناهار خورد و یکی از موضوعات مورد بحث آنها علاقه بارسا به میسون گرینوود (22 ساله) بود. روز بعد آنها به ختافه رفتند، جایی که ستاره جنجالی به‌صورت قرضی از باشگاه انگلیسی بازی می‌کند.

1974248

وینگر انگلیسی اولین نفر در لیست باشگاه بارسلونا برای تابستان نیست و به نظر می‌رسد آینده او دور از منچستریونایتد باشد. همچنین این حس نیز وجود ندارد که او در تیم آبی پوش مادریدی به فوتبالش ادامه خواهد داد. مدیران انگلیسی از دکو پرسیدند که رقم مد نظر بارسا چقدر است و سپس اعلام کردند که قیمت گرینوود می‌تواند بین 40 تا 60 میلیون یورو باشد. در نتیجه بارسا قرار نیست وارد رقابت خرید او شود چون مبلغ خارج از بودجه آنهاست.

میسون گرین‌وود تاکنون 26 بازی در این فصل برای ختافه انجام داده و در آن‌ها 8 گل زده و 5 پاس گل داده است. او یکی از بهترین‌های فصل لیگ اسپانیا است و عملکرد خوبش باعث شده است که مورد توجه چند تیم بزرگ نه تنها از اسپانیا، بلکه از لیگ برتر و سری آ نیز قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها