کد خبر : 2009442 | 27 اسفند 1402 ساعت 14:41 | 15.9K بازدید | 32 دیدگاه

توضیح جدید وزارت ورزش درباره مالکان جدید سرخابی

سخنگوی وزارت ورزش اعلام کرد مشکل مالکیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تا یازدهم فروردین حل خواهد شد.

توضیح جدید وزارت ورزش درباره مالکان جدید سرخابی

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تنها تا یازدهم فروردین برای حل مشکلات خود برای اخذ مجوز حرفه‌ای فرصت دارند، همچنان موضوع مالکیت مشترک این دو باشگاه حل نشده است. با این حال سخنگوی وزارت ورزش در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود تاکید کرد که کارها با جدیت دنبال می‌شوند.

شروین اسبقیان، سخنگوی وزارت ورزش و جوانان، در این باره گفت: وزیر محترم ورزش همواره به این‌ جملات تاکید دارد؛ اینکه شان وزارت ورزش و جوانان، باشگاه‌داری نیست. ما ناظر بر عملکرد ورزش کشور، فدراسیون‌ها و باشگاه‌های ورزشی هستیم و بنابراین این مسائل باید از هم جدا باشد. این نظارت مثل نظارت والدین بر بچه‌هاست. وزارت ورزش و جوانان باید نظارت و هدایت داشته باشد و این اتفاق میفتد.

او تاکید کرد: کار به‌صورت جدی دنبال می‌شود. من با مستندات به شما توضیح دادم که کار وارد مرحله عملیاتی شده و دستور واگذاری هم به دو بانک غیردولتی داده شده است. خبر این موضوع تا تاریخ مقرر اعلام خواهد شد.

اسبقیان در خصوص نشست‌هایی که برای این موضوع برگزار شده است، توضیح داد: معنای نشست این است که کار مرحله به مرحله و پله به پله جلو می‌رود. آقای تاج به عنوان کسی که سال‌ها در فوتبال حضور داشته، در یکی از جلسات گفت برای اولین‌بار است که جلسه‌ای در این سطح با حضور وزیر ورزش و معاونان وزیر ورزش تشکیل می‌شود تا این مشکلات حل شود.

او همچنین گفت: پیام این کار این است که وزارت ورزش و وزیر ورزش دنبال می‌کنند و با همراهی فدراسیون فوتبال و مجموعه دستگاه‌های ذی‌ربط را داریم و مشکلی متوجه صدور مجوز نخواهد بود.

دیدگاه‌ها