کد خبر : 2009453 | 27 اسفند 1402 ساعت 15:38 | 52.1K بازدید | 40 دیدگاه

همه این‌ها برای تیم بود

یحیی: با استعفاهایم به خودم ضربه زدم

یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگوی اختصاصی با آنتن درباره استعفاهای جنجالی خود از سرمربیگری پرسپولیس توضیح داد.

یحیی: با استعفاهایم به خودم ضربه زدم

به گزارش "ورزش سه"، یحیی در شرایطی در نیم فصل از پرسپولیس جدا شد که پیش از قطع همکاری با سرخپوشان بارها در مقاطع مختلف از هدایت این تیم استعفا داده بود اما باز هم به کار ادامه دهده بود.

این اقدام گل‌محمدی انتقادات بسیاری را به دنبال داشت و برخی معتقد بودند او با استعفاهای خود تمرکز تیم را از بین می‌برد. این شرایط حتی باعث شد در نیم فصل و در شرایطی که یحیی تصمیم قطعی خود برای جدایی را گرفته بود، برخی از اهالی فوتبال تصور کنند این‌بار هم استعفایش را پس می‌گیرد و به تمرینات پرسپولیس برمی‌گردد.

سرمربی سابق پرسپولیس در گفت‌وگویی با آنتن در پاسخ به این سوال که چه زمانی مطمئن شد باید از پرسپولیس جدا شود، گفت: مجموعه اتفاقاتی که در طول فصل افتاد، از شروع کار تا زمانی که جدا شدم، یک جا جمع شد و تصمیم گرفتم این اتفاق بیفتد.

او سپس به استعفاهای خود اشاره کرد و گفت: حتی زمان‌هایی که بحث جدایی وجود داشت، فقط خواستم یک اهرم فشاری وجود داشته باشد تا امکانات بگیریم و کار انجام بدهیم‌‌. از لحاظ شخصیتی و اعتباری هم به من ضربه زد، اما این فلسفه کاری من است.

یحیی ادامه داد: شاید خیلی‌ها دوست نداشته باشند و شاید خیلی هم به من ضربه زده باشد اما نظر شخصی من این است که باید هر کاری از دستم برمی‌آید انجام بدهم تا مشکلات تیم حل شود. بالاخره انتظارات از این تیم بالاست و هواداران زیادی دارد.

او تاکید کرد: تیمی مثل پرسپولیس هواداران پرشماری دارد که بعضی‌هایشان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و وضعیت زندگی‌شان به هم ریخته است، اما یک دلخوشی دارند که آن هم موفقیت پرسپولیس است. وقتی من این احساسات را می‌بینم، قطعا تصمیماتی می‌گیرم که بتوانیم شرایط بهتری برای ادامه کار داشته باشم.

دیدگاه‌ها