کد خبر : 2009455 | 28 اسفند 1402 ساعت 03:02 | 12.1K بازدید | 11 دیدگاه

پروین حق داشت من را در لیست فروش بگذارد؛

روایت چهارمین جدایی گل‌محمدی از پرسپولیس

یحیی گل‌محمدی می‌گوید جدایی از پرسپولیس از نظر احساسی شرایط سختی را برای او رقم زده است.

روایت چهارمین جدایی گل‌محمدی از پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، یحیی در حالی در میانه فصل پرسپولیس را ترک کرد که پیش از این هم در دو مقطع به عنوان بازیکن و در یک مقطع به عنوان سرمربی از جمع سرخ‌ها جدا شده بود و این چهارمین تجربه جدایی او از این تیم محسوب می‌شد.

گل‌محمدی در گفت‌وگوی اختصاصی خود با آنتن درباره حس و حال خود پس از جدایی از پرسپولیس صحبت کرد و روی این موضوع تاکید داشت که در دوره دوم حضورش در پرسپولیس به عنوان بازیکن علی پروین حق داشت که او را در لیست فروش قرار بدهد.

یحیی در این باره گفت: در مقطعی که خودم بازی می‌کردم، شرایط بدنی و فنی‌ام واقعا خوب نبود و تصمیم گرفته شد تا من را در لیست فروش بگذارند. شاید اگر من هم جای آقای پروین بودم، همین تصمیم را می‌گرفتم. به نظرم مهم این است که تا وقتی که به عنوان مربی یا بازیکن یا در هر سمت دیگری هستی، تلاشت را کنی.

او سپس درباره این جدایی‌های خود گفت: جدایی خیلی سخت است. شما زمانی که در یک تیم پرطرفدار کار می‌کنی، یک دلبستگی خاصی بین خودت و هواداران به وجود می‌آید. وقتی می‌خواهی از این شرایط و جو احساسی جدا شوی، روزها و شب‌ها به آن فکر می‌کنی و شرایط سختی برایت به وجود می‌آید.

گل‌محمدی عنوان کرد: برخوردی که در جامعه، بیرون و خیابان با مردم داری و دیدار و گفت‌وگویی که می‌کنی، مسائلی است که روی شخصیت و احساسات تاثیر می‌گذارد و شرایط سختی ایجاد می‌شود.

دیدگاه‌ها