کد خبر : 2009491 | 27 اسفند 1402 ساعت 21:30 | 5K بازدید | 16 دیدگاه

یک سوپرگل برای پیروزی شیرین در اراک

آلومینیوم یک - نساجی صفر: قاتل پرسپولیس و نساجی یکی شد!

آلومینیوم موفق شد به لطف گل تماشایی امیر نوری، آخرین بازی خود در سال 1402 را با پیروزی پشت سر بگذارد.

آلومینیوم یک - نساجی صفر: قاتل پرسپولیس و نساجی یکی شد!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های آلومینیوم اراک و نساجی به مصاف هم رفتند که ایرالکو توانست با تک گل امیر نوری به پیروزی رسیده و سه امتیاز حساس را از آن خود کند.

در این دیدار شاهد موقعیت‌های خطرناک زیادی نبودیم و دو تیم فرصت‌های نصف و نیمه‌ای را به روی دروازه‌ها خلق کردند که بی‌نتیجه بود. در اولین موقعیت جدی بازی، احسان قهاری با علیرضا رضایی تک به تک شد که ضربه او را دروازه‌بان نساجی مهار کرد.

چند دقیقه بعد آلومینیوم توانست روی ضربه تماشایی نوری به گل برسد. میزبان در کنار خط عرضی صاحب ضربه کاشته شد که ارسال امین جهان کهن با ضربه قیچی برگردان نوری همراه شد و توپ با برخورد به زیر تیرک دروازه، به گل تبدیل شد تا ایرالکو پیش بیفتد.

در نیمه دوم نساجی صاحب توپ و میدان بود و فشارهای خود را برای زدن گل تساوی افزاش داد. منصور باقری با شوتی از راه دور دروازه میزبان را تهدید کرد که این توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه دو تیم نتوانستند از فرصت‌های خود استفاده کنند و در نهایت نیز آلومینیوم موفق شد با همان یک گل از سد نساجی گذشته و سه امتیاز حساس را از آن خود کند. با این نتیجه، شاگردان حسینی به رتبه هفتم صعود کردند.


تقویمبازی از هفته بیست و یکم – در بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر / یکشنبه: 1402/12/27؛ ساعت: 18:45/ ورزشگاه: امام خمینی (ره) اراک/  هزار تماشاگر 
سوتگروه داوری: امیر ایار/ کمک‌ها: محمدرضا منصوری، امین قديری؛ داور چهارم: مسعود حقیقی / ناظر: نادر جعفری


آلومینیومترکیب آلومینیوم:
احمد گوهری، احسان قهاری، امیر نوری، مهدی لیموچی (5+90: بهروز نوروزی‌فرد)، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، رضا جبیره (87- شروین بزرگ)، عارف حاجی‌عیدی، محمدامین کاظمیان (78- علیرضا نقی‌زاده)، میلاد بدرقه
سرمربی: مجتبی حسینی

2002586

نساجیترکیب نساجی:
علیرضا رضایی (2+45: حسین خطیر)، امیر مهدی جان‌ملکی، امیرمحمد هوشمند، سعید غلامعلی بیگی، حسین زامهران (66- محمد عباس‌زاده)، محمود قائدرحمتی (66- محمدرضا حسینی)، منصور باقری (66- مهرداد عبدی)، صابر حردانی، محمد احسان حسینی، محمدرضا عباسی و محمدرضا آزادی 
سرمربی: ساکت الهامی


توپ گلشرح گل:
آلومینیوم یک – نساجی صفر (دقیقه 44: امیر نوری): ارسال امین جهان کهن از سمت راست به روی دروازه با ضربه قیچی برگردان امیر نوری همراه شد و توپ پس از برخورد به زیر طاق دروازه رضایی، به گل تبدیل شد.

ویدئو: 327696

کرنومترلحظات حساس:
دقیقه 6: ارسال خطرناک بازیکنان آلومینیوم به روی دروازه را علیرضا رضایی جمع کرد.
دقیقه 18: محمود قائدرحمتی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه‌اش از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 23: تعویض جناح زیبای لطفی و توپی که به قهاری رسید با کنترل دیدنی این بازیکن و پاس او به کاظمیان همراه شد که ضربه این بازیکن با برخورد به مدافعان نساجی دور شد.
دقیقه 39: پاس طلایی کاظمیان به قهاری رسید و او با دروازه‌بان نساجی تک به تک شد ولی علیرضا رضایی توانست ضربه او را مهار کند.
دقیقه 5+45: نساجی از سمت چپ یک ضدحمله را آغاز کرد که ارسال بازیکن این تیم با ضربه بدرقه همراه شد و او نزدیک بود دروازه خودی را باز کند که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 53: ارسال خطرناک امین جهان کهن از سمت راست به روی دروازه نساجی، توسط خطیر با مشت دور شد.
دقیقه 62: یک ارسال به روی دروازه با ضربه سر قائدرحمتی همراه شد که گوهری توپ او را مشت کرد.
دقیقه 65: شوت راه دور منصور باقری به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه آلومینیوم به بیرون رفت.
دقیقه 70: ارسال عباسی را حاجی عیدی برگشت داد و برای حسینی کاشت که ارسال او با خروج اشتباه گوهری همراه شد که توپ به عباس‌زاده رسید و شوت او در آستانه ورود به دروازه با برخورد به بدن یونس اکبرپور برگشت داده شد تا این فرصت فوق‌العاده از دست برود.
دقیقه 87: ارسال خطرناک جهان کهن در دهانه دروازه با دفع خطیر همراه شد و داور نیز خطای بازیکنان اراکی به روی گلر نساجی را اعلام کرد.
دقیقه 89: ارسال محمدرضا عباسی با خروج گوهری همراه شد و در شرایطی که توپ در حال عبور از بالای سر او بود، گلر آلومینیوم با یک واکنش توپ را راهی کرنر کرد. ارسال کرنر نیز با ضربه سر بازیکنان نساجی به بیرون رفت.


کارت زردکارت زرد:
امیرمحمد هوشمند (31) احسان حسینی (3+90)
محمدامین کاظمیان (42) سیدمهران موسوی (61)

دیدگاه‌ها