کد خبر : 2009514 | 27 اسفند 1402 ساعت 20:14 | 59.1K بازدید | 27 دیدگاه

بازگشت مرادمند و حضور دوباره چشمی در خط میانی

اعلام ترکیب استقلال با یک تغییر قابل پیش‌بینی

ترکیب استقلال برای دیدار حساس برابر هوادار اعلام شد که آبی‌ها یک تغییر نسبت به دربی پایتخت داشته‌اند.

اعلام ترکیب استقلال با یک تغییر قابل پیش‌بینی

به گزارش "ورزش سه"، برای به پایان رساندن سال 1402 با خاطره‌ای خوش و ایستادن در رتبه نخست با حفظ فاصله سه امتیازی، استقلال در پی کسب پیروزی در دیدار برابر هوادار است که می‌بایست در استادیوم دستگردی تهران برگزار شود.

آبی پوشان پس از تساوی بدون گل برابر پرسپولیس در دربی حساس پایتخت، پای به زمین مسابقه می‌گذارند و جواد نکونام تصمیم گرفته است برای این دیدار، روزبه را به خط هافبک برگردانده و از مرادمند در خط دفاعی استفاده کند.

بولت استقلالسید سال را با کلین‌شیت تمام می‌کند
حسینی که در این فصل عملکرد خوبی نسبت به لیگ قبل داشته، اکنون در صدر جدول بهترین گلرهای لیگ است. او تلاش می‌کند تا با یک کلین‌شیت مهم سال را به پایان رسانده و سپس در اردوی تیم ملی برای حضور در دو بازی مقابل ترکمنستان آماده شود.

بولت استقلالبازگشت مرادمند به ترکیب
محمدحسین مرادمند به ترکیب اصلی بازگشته است تا خط دفاعی سه نفره استقلال با حضور این بازیکن و همچنین رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان تشکیل شود.

سه مدافعی که امروز در پی مهار مهاجمان هوادار هستند تا استقلال سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

1974582

بولت استقلالحضور دوباره روزبه در خط میانی
روزبه چشمی در دیدار دربی مجددا تغییر پست داد و به عنوان یک مدافع به میدان رفت. حالا و پس از محرومیت حامدی‌فر، او دوباره به عنوان یک هافبک دفاعی انجام وظیفه می‌کند.

مهدی مهدی‌پور نیز که اعتراف کرده بود هواداران دربی خوبی را شاهد نبوده‌اند، از جمله بازیکنانی است که قول جبران در بازی‌های بعد را داده بود. آرش رضاوند هم دیگر بازیکن خط میانی استقلال خواهد بود که جلوتر از دو نفر دیگر بازی می‌کند.

بولت استقلالراست و چپ باثبات و تغییر ناپذیر
در غیاب کوین یامگا، همچنان انتخاب نخست نکونام برای حضور در این پست صالح حردانی است. این بازیکن به عنوان وینگ بک راست به میدان می‌رود. در سمت چپ نیز مجددا شاهد حضور ابوالفضل جلالی در پست وینگ بک چپ هستیم.

بولت استقلالاصرار نکونام بر استفاده از ماشا و بلانکو
جلال الدین ماشاریپوف در دیدار برابر پرسپولیس کم‌فروغ ظاهر شد، ولی هواداران امیدوار به جبران در بازی با هوادار هستند. او باز هم به عنوان مهاجم بازی می‌کند.

گوستاوو بلانکو نیز در جدال با پرسپولیس بیشتر روی کارهای دفاعی متمرکز بود و او امروز در خط حمله بازی می‌کند.

استقلالترکیب استقلال برای دیدار برابر هوادار:
سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، جلال الدین ماشاریپوف، گوستاوو بلانکو

دیدگاه‌ها