کد خبر : 2009519 | 27 اسفند 1402 ساعت 20:31 | 7.2K بازدید | 4 دیدگاه

پوچتینو علیه طرفداران: از استرلینگ حمایت می‌کنم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، پس از برد مقابل لسترسیتی از رحیم استرلینگ حمایت کرد.

پوچتینو علیه طرفداران: از استرلینگ حمایت می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در بازی یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف لسترسیتی رفت و با نتیجه 4-2 به برتری رسید.

چلسی در این بازی ابتدا با دو گل پیش افتاده بود و نیمه اول را با برتری پشت سر گذاشت، در اواسط نیمه دوم کار به تساوی کشید و در نهایت با گل‌های نونی مادوئکه و کارنی چوکوئمکا به نیمه نهایی صعود کرد.

مائوریسیو پوچتینو در نشست خبری پس از برد چلسی درباره بازی گفت: "سخت‌تر از چیزی که فکر می‌کردیم شد چون در نیمه اول گل زدیم، موقعیت ساختیم و باید در همان 45 دقیقه اول کار را تمام می‌کردیم."

2002574

بولت استقلالپیشرفت تیم؟

این درست که ما نزدیک هستیم و معتقدم که طی 10-11 بازی گذشته نتایج خوبی گرفتیم. نمی‌خواهم از اول مباحث مربوط به پروسه را تکرار کنم ولی تیم به ثبات نیاز دارد.

بولت استقلالهو کردن رحیم استرلینگ؟

ما باید شرایط را بپذیریم مثل زمانی که سعی می‌کنم وضعیت تیم را توضیح دهم. برای توضیح وضعیت طرفداران هم همینطور است. همه هواداران بر اساس انتظارات زندگی می‌کنند و بهترین‌ها را برای باشگاه‌ می‌خواهند.

بولت استقلالطرفداران حق داشتند استرلینگ را هو نکنند؟

واکنش هواداران برای او خوب نبود اما من از رحیم حمایت خواهم کرد. او رزومه‌ای باورنکردنی دارد که برای تیم‌های بزرگ بازی کرده و یک بازیکن با تجربه است. امروز او یک پنالتی و چند موقعیت را از دست داد اما ما حمایت می‌کنیم.

بولت استقلالاحتمال صعود چلسی به فینال جام حذفی؟

این بسیار هیجان‌انگیز است که در یک فصل برای دومین بار در ومبلی بازی کنم. هواداران باید به باشگاه اعتماد کنند. اگر اینجا هستم به‌خاطر ایمان باشگاه است. اگر من اینجا حضور دارم، به این دلیل است که باشگاه فکر می‌کند شرایط از نظر آن‌ها خوب است.

دیدگاه‌ها