کد خبر : 2009538 | 27 اسفند 1402 ساعت 21:42 | 4.5K بازدید | 16 دیدگاه

بازیکنان خسته بودند و نتوانستیم به خواسته‌مان برسیم؛

دستیار ساکت به هواداران نساجی: جبران می‌کنیم

مربی نساجی به هواداران این تیم وعده داد در هفته‌های آینده شکست مقابل آلومینیوم را جبران کنند.

دستیار ساکت به هواداران نساجی: جبران می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی صداقت پس از شکست ۱-۰ این تیم برابر آلومینیوم اراک در نشست خبری حاضر شد و گفت: قبل از هر صحبتی به تیم آلومینیوم اراک تبریک می‌گویم. بازی کم‌موقعیتی برای تیم اراک بود و روی یک ضربه ایستگاهی گل دریافت کردیم. ۲-۳ موقعیت خوب هم داشتیم که گلر خوب تیم اراک به‌خوبی دفع کرد.

او ادامه داد: بازی خیلی دلچسب نبود و خصوصا در نیمه اول بازی مستقیم از سوی دو تیم انجام شد اما در نیمه دوم با توجه به اینکه تیم اراک به خواسته‌اش رسیده بود، شرایط بازی به نفع ما تغییر کرد. با این حال متاسفانه نتوانستیم به خواسته‌مان برسیم.

صداقت همچنین عنوان کرد: از زحمت بچه‌هایمان تشکر می‌کنیم‌. دوست داشتند که هواداران تیم را خوشحال و گفته‌های کادرفنی را در زمین پیاده کنند، اما خستگی بیش از حد باعث شد این اتفاق رخ ندهد. تعداد ما واقعا کم است و با توجه به مصدومیت‌هایی که داریم، دستمان خالی بود.

مربی نساجی با اشاره به شرایط این تیم گفت: فشردگی بازی‌ها روی بازیکنان ما تاثیر گذاشته بود و ساق‌هایشان خسته بود. بازیکنان با وجود اینکه خیلی دوست داشتند نتیجه بگیرند اما نتوانستند تلاشی را که باید برای رسیدن به پیروزی داشته باشند، ارائه بدهند. از آنها تشکر و از هواداران عذرخواهی می‌کنیم و قول می‌دهیم برایشان جبران کنیم.

صداقت در پایان از عملکرد تیم داوری بازی تقدیر کرد و گفت: باید یک تشکر هم از گروه داوری کنیم. به نظرم قضاوت خوبی داشتند و به آنها هم خداقوت و خسته نباشید می‌گویم.

دیدگاه‌ها