کد خبر : 2009549 | 27 اسفند 1402 ساعت 22:07 | 16.8K بازدید | 36 دیدگاه

تعارف چادرملو به خیبر، سبزپوشان را دوباره صدرنشین کرد

لیگ یک/ صدر باز هم عوض شد، ۴ مدعی و ۲ صعودکننده

هفته بیست و چهارم لیگ یک به پایان رسید.

لیگ یک/ صدر باز هم عوض شد، ۴ مدعی و ۲ صعودکننده

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور ۶ دیدار برگزار شد که در نخستین دیدار از این هفته مس سونگون و چادرملوی اردکان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با شکست اردکانی‌ها همراه شد. 

در دقایق ابتدایی بازی تیم مس سونگون روی یک حرکت انفجاری موفق شد دروازه چادرملو را باز کند تا از صدرنشین لیگ برتر پیش بیفتد و سپس از این گل خود به خوبی دفاع کند.
 

در نیمه دوم با وجود فرم تهاجمی تیم چادرملو و تعویض‌های پرتعداد، فرصت‌های این تیم تبدیل به گل نشد و تیم مس سونگون نیز به خوبی از برد خود دفاع کرد تا با کسب یک برد بزرگ و مهم، جایگاه خود در جدول را بهتر کند.

این شکست در شرایطی ثبت شد که خیبر خرم آباد با نتیجه ۳ بر ۱ موفق به شکست دادن مس کرمان شد؛ در این دیدار عباس زراعتکار گل نخست بازی را برای مس به ثمر رساند اما مهرداد قنبری با هت‌‌تریک خود توانست ورق را برگرداند و خیبر به سه امتیاز این دیدار رسید تا صدر جدول را با ۵۲ امتیاز از چادرملوی ۵۱ امتیازی بگیرد.

فجر شهید سپاسی تیم سوم جدول هم توانست با پیروزی ۲ بر یک مقابل شهرداری آستارا، اختلافش را با چادرملو کاهش بدهد. فجر در این بازی با دو گلی که مهدی شریفی به ثمر رساند پیش افتاد و تک گل امین حقده برای آرش برهانی چندان کارساز نبود تا فجر به برد برسد و ۴۸ امتیازی شود. شهرداری آستارا هم حال ۱۹ امتیازی ماند و در رده پانزدهم جدول باقی ماند.

در تقابل تیم‌های جنوبی فوتبال ایران یعنی نفت مسجدسلیمان و استقلال آبی پوشان ملاثانی، نتیجه ۱-۱ به دست آمد که با احتساب یک امتیاز این بازی هم شاگردان اشکش ۴۶ امتیازی شدند تا فاصله تیم چهارم جدول تا صدر تنها ۶ امتیاز باشد!

همچنین تساوی ۲-۲ پارس جنوبی جم و شهر راز شیراز باعث شد تا یکی از دیگر دیدارهای این هفته هم با تقسیم امتیازات همراه شود.

همچنین خسرو حیدری هم به عنوان سرمربی خوشه طلایی همچنان در مسیر ناکامی است و این‌بار شکست خوردن مقابل دریا بابل باعث شد، تیمش اکنون در رده هجدهم جدول قرار گرفت تا بخت اول سقوط به لیگ دسته دوم به شمار برود.

در جدول رده‌بندی خیبر با یک بازی کمتر و ۵۲ امتیاز صدرنشین است و چادرملو با ۵۱ امتیاز از ۲۴ بازی در رده دوم قرار دارد. همچنین فجرسپاسی نیز با ۴۸ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

بولت پرسپولیسنتایج کامل هفته بیست و چهارم لیگ یک به شرح زیر است:

بولت زیر مجموعهشنبه، ۲۶ اسفند
شاهین بندر عامری ۲ - ۰ داماش گیلان
آریو اسلامشهر ۲ - ۰ سایپا
مس شهر بابک ۱ - ۰ نفت و گاز گچساران

بولت زیر مجموعهیکشنبه، ۲۷ اسفند
خیبر خرم‌آباد ۳ - ۱ مس کرمان
چادرملو ۰ - ۱ مس سونگون
شهرداری آستارا ۱ - ۲ فجرسپاسی
دریای بابل ۱ - ۰ خوشه طلایی ساوه
شهرراز شیراز ۲ - ۲ پارس جنوبی جم
استقلال آبی‌پوش ملاثانی ۱ - ۱ نفت مسجدسلیمان

دیدگاه‌ها