کد خبر : 2009551 | 27 اسفند 1402 ساعت 22:18 | 32.1K بازدید | 33 دیدگاه

کارت قرمز برای آنها مثل آب خوردن شده است:

سپاهانی‌ها برای اخراج پرواز می‌کنند!

در بین تمام اخراجی‌های سپاهان فرشاد احمدزاده عجیب‌ترین آنها بود!

سپاهانی‌ها برای اخراج پرواز می‌کنند!

به گزارش ؛ورزش سه؛، سپاهانی‌ها در دیدارهای اخیر اخراجی‌های پرتعدادی داشتند و بازیکنان مختلفی از این تیم در مسابقات با کارت قرمز مستقیم یا دو کارته شدن از زمین مسابقه اخراج شدند که یکی از عجیب‌ترین آنها در بازی مقابل گل‌گهر اتفاق افتاد و فرشاد احمدزاده از زمین مسابقه اخراج شد!

فرشاد در میانه میدان در حالی که توپ با سرعت بالا به نقطه‌ای که مدافعان این تیم هم حضور داشتند در حال حرکت بود، اما او به شکلی عجیب مسیر توپ را با دست تغییر داد و کارت زرد دوم را از داور مسابقه دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد!

در مسابقات اخیر اکثر بازیکنان سپاهان به دلیل متوقف کردن حمله حریف، خطای خطرناک از زمین مسابقه اخراج شده بودند و البته رضا اسدی و برایان دابو یک مرتبه به دلیل اعتراض شدید به داور از زمین مسابقه اخراج شدند، تمام این اخراج‌ها در شرایطی بوده که سپاهان تحت فشار شدید نتیجه مسابقه یا اهمیت برد قرار داشته اما در این بازی شرایط بهتری نسبت به گل‌گهر داشتند و دلیلی برای عدم تمرکز یا تحت فشار بودن وجود نداشت!

ویدئو: 327709

به نظر می‌رسد تصمیم لحظه ای فرشاد احمدزاده غیر ارادی بود و تحت تاثیر خستگی و شرایط مسابقه به صورت ناخواسته اقدام به انجام خطای هند کرد، موقعیتی که در حال ایجاد شدن بود خطر چندانی نداشت که برای آن نیاز به دریافت کارت قرمز باشد.

فرشاد احمدزاده با دریافت کارت قرمز در این مسابقه بازی با تراکتور را از دست داد.

دیدگاه‌ها