کد خبر : 2009555 | 27 اسفند 1402 ساعت 22:29 | 6.9K بازدید | 4 دیدگاه

از هواداران مى‌خواهم عليه كسى شعار ندهند

اسدی: به حواشی فضای مجازی توجه نمی‌کنم

رضا اسدی از هواداران سپاهان خواست با حضور در ورزشگاه فقط تیمشان را تشویق کنند و علیه کسی شعار ندهند.

اسدی: به حواشی فضای مجازی توجه نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی، بازیکن سپاهان بعد از برتری مقابل گل‌گهر با تبریک فرا رسیدن سال نو عنوان کرد: بازی خیلی خوبی بود و تمام تلاشمان را کردیم. آخرین بازی امسال بود و امیدوار بودیم که با پیروزی بازی را پشت سر بگذاریم که خدا هم کمکمان کرد. همه بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و همه از این نتیجه خوشحال بودند. 

وی در خصوص حضور هواداران در استادیوم با وجود قرار داشتن در روزهای پایانی سال و ماه رمضان گفت: از لطف هواداران ممنون هستیم. آنها نعمتی برای این تیم هستند که در این شرایط کنار تیم هستند و به ورزشگاه می‌آیند تا به ما روحیه دهند و بتوانیم پرانرژی‌تر کار کنیم. از رسانه‌ها هم تشکر می‌کنم که یک سال ما را حمایت و کمک کردند. امیدوارم در سال جدید همه چیز خوب پیش برود.

اسدی در رابطه با در پیش بودن اردوی تیم ملی افزود: من تمام تلاشم را در لیگ کردم که خودم را نشان دهم. نظر کادرفنی مهم است و اگر لیاقت داشته باشم که به تیم ملی کشورم کمک کنم، انشالله دعوت می‌شوم. فقط موردی که امروز یک کم مرا آزرده خاطر کرد، شعارهایی بود که برخی سر دادند. همه اعضای باشگاه زحمت می‌کشند و از هواداران می‌خواهم که مثل همیشه کمکمان کنند. 

بازیکن سپاهان در خصوص اینکه گفته می‌شد بعد از بازی با پرسپولیس گلزنی نکرده، اما دوباره به ریل گلزنی بازگشته است، گفت: من اصلا در فضای مجازی نیستم و این صحبت‌ها و حواشی را دنبال می‌کنم. من فقط فکرم این است که بیایم تمرین کنم و بروم استراحت کنم.

دیدگاه‌ها