کد خبر : 2009558 | 27 اسفند 1402 ساعت 22:33 | 21.1K بازدید | 18 دیدگاه

اگر اسپانسرها نبودند درآمدی نداشتیم؛

گلایه‌های تند درویش: آنهایی که باید نمی‌شنوند

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در مورد نگرفتن پول حق پخش و تبلیغات محیطی انتقاداتی را مطرح کرد.

گلایه‌های تند درویش: آنهایی که باید نمی‌شنوند

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس پس از بازی پیکان، درباره دریافتی پرسپولیس از تبلیغات محیطی سازمان لیگ توضیح داد: اثر خبرهایی که تهیه می‌شود در چیست؟ من چندبار در چند مصاحبه گفتم ولی اثری ندیدیم. این نشان می‌دهد که رسانه و افکار عمومی برای تصمیم گیرنده‌ها هیچ اهمیتی ندارد و هرکار بخواهند انجام می‌دهند. تا به امروز یک ریال هم نداده‌اند نه امسال نه سال گذشته نه سال قبل آن. ما و تیم‌های دیگر سهم داریم. این موضوع مطلب پنهانی نیست، من و تیم‌های دیگر بارها گفته‌ایم.

ویدئو: 327749

درویش در ادامه گلایه‌هایش گفت: ما که ۵۵۰ میلیون بدهکاری به شرکت توسعه و تجهیز داریم. تبلیغات برای شخص دیگری است، نصف بلیت فروشی برای طلب فدراسیون فوتبال و نصف دیگرش هم برای شرکت توسعه است و هوادار نمی‌داند و توقع دارد بهترین بازیکنان را بگیریم تا پرکیفیت و بهترین تیم باشیم. جا دارد از اسپانسرها تشکر کنیم. اسپانسر جدید در دو سه ماهی که آمده بسیار گره‌گشایی کرده است. اگر این آب باریکه‌ها نباشد یک تیم فوتبال مردمی که ۳۰-۴۰ میلیون هوادار دارد منبع درآمدش از کجا باید باشد؟

مدیرعامل پرسپولیس اضافه کرد: من می‌گویم، شما پخش می‌کنید، همه می‌شنوند ولی آنهایی که باید کار انجام بدهند گوش‌های‌شان را گرفته‌اند و می‌گویند چه شما بگویید چه دیگران ما کار خودمان را انجام می‌دهیم‌. فوتبال یا دارد به یک ناکجا آبادی می‌رسد یا اینکه باید یک فکری برایش بشود. باید بررسی کنند ببینند همه دنیا محل درآمد فوتبالش از کجاست‌. نمی‌گویم به اندازه آنها ولی یک درصدی باید درآمد داشته باشم. من با اسپانسر جدیدمان قرارداد بسته‌ام و از سقف قرارداد هم بالا زده، باز هم گفته‌ام پنجره بسته شده است و به من کمک کن. این آب باریکه‌ها تمام می‌شود ولی تیمی که می‌خواهد قهرمان لیگ بشود و به جام باشگاه‌های آسیا برود یک درآمدی سوای یک پیراهن می‌خواهد.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص درآمدها اضافه کرد: تکرار مکررات است من و تیم رقیب من می‌گوییم ولی کاری پیش نمی‌رود. یا باید وابسته به یک جای صنعتی، معدنی یا بنگاه تجاری باشیم. حتی اگر من به یک بنگاه تجاری هم متصل باشم باز نباید از حقوق باشگاه صرف نظر کنم و باید حقم را بگیرم. کسی نمی‌تواند مالی که متعلق به من است را بردارد و به من گزارش ندهد که چه کار می‌کند.

درویش در پایان گفت: مخاطب صحبت‌هایم کسی است که پول تبلیغات دور زمین را از ما گرفته است. شخص مهم نیست افکاری که مانع رسیدن حق تیم‌ها است مهم است. از یکی از مسئولین پرسیدم به چه صورت تقسیم می‌کنید، گفتند بین همه تیم‌ها. من ۳۰ بازی در آزادی انجام دادم و ۳۰ بازی پخش زنده از شبکه ۳ دارم با تیمی که ۴ بازی پخش مستقیم در شبکه ۳ دارد مگر می‌تواند برابر باشد؟ هر چه بگوییم خودمان را خسته کرده‌ایم و اثری ندارد مگر یک انقلاب و دگرگونی در فوتبال بشود.

دیدگاه‌ها