کد خبر : 2009559 | 27 اسفند 1402 ساعت 22:28 | 12.3K بازدید | 13 دیدگاه

تیم ترسناکی هستیم و حریفان فقط می‌خواهند نبازند؛

تارتار: ملوان شایسته سه بازیکن در تیم ملی است

مهدی تارتار می‌گوید ملوان در سال 1402 جهش بسیار خوبی داشته است.

تارتار: ملوان شایسته سه بازیکن در تیم ملی است

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار، سرمربی ملوان، در نشست خبری پس از بازی حضور یافت و در ابتدا از خبرنگاران حوزه ملوان تمجید کرد و گفت که همیشه فضای خوبی در انزلی حاکم بوده است. او همچنین از هواداران ملوان تشکر کرد و گفت که آنها همیشه همراه ملوان بودند و این پیروزی را یک عیدی خوب قلمداد کرد.

او ادامه داد: در رختکن به بازیکنانم گفتم که هواداران امشب باید جشن بگیرند. سال جدید را هم به مردم کشورم تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوب و پربرکتی باشد.

تارتار در خصوص بازی عنوان کرد: بازی جذابی بود و موقعیت‌های زیادی روی هر دو دروازه خلق شد. ما هم در چند مورد خوش‌شانس بودیم و دروازه‌بان ما واکنش خوبی داشت. البته موقعیت آنها روی اتفاق بود. خوشحالم توانستیم از موقعیت استفاده و نتیجه را حفظ کنیم و امیدوارم در سال جدید نتیجه را حفظ کنیم.

سرمربی ملوان درباره گره خوردن بازی در دو بازی اخیر گفت: مسئله شناخت از تیم‌هاست، در نیم فصل اول تیم‌ها همدیگر را نمی‌شناختند اما الان همه شناخت داریم. این ورزشگاه هم برای حریف و هم ما ترسناک است، امروز رضا جعفری موقعیت تک به تک را گل نزد و طبیعتا کار سخت است. همه تیم‌ها به ما به چشم مدعی نگاه می‌کنند، ما الان به قول دوستان ملوان دهه شصتی هستیم. ملوان تیم ترسناکی شده و تیم‌ها می‌آیند که به ما نبازند. اگر بازتر بازی کنند کارمان راحت‌تر می‌شود.

1993705

وی افزود: ما نسبت به دور رفت امتیازات بیشتری گرفتیم و پیشرفت داشتیم. روند ما رو به رشد است و ان‌شاءلله بتوانیم ادامه بدهیم.

مهدی تارتار درباره شباهت بازی عمری و سرلک با جعفری و پورعلی عنوان کرد: من از این چالش‌ها استقبال می‌کنم. ما نیم فصل تغییر سیستم دادیم و با سه مهاجم بازی می‌کنیم و الان دستمان بازتر شده است. اما قبول ندارم که اگر بازیکنی بزرگ را بازی ندهم زیر سوال خواهم رفت. تمام تمرکز من روی کسب نتیجه است و همیشه سعی دارم بهترین نفرات را به زمین بفرستم. بعضی مواقع کار به شکلی است که شما نیاز به تغییر سیستم دارید، امروز هم دیدید که سیستم ما تغییر کرد و تیم بهتر شد.

او در پاسخ به سوالی از سوی خبرنگاری که کیفیت بازی ملوان را پایین دانسته و گفته بود که پدرام قاضی‌پور افت کرده، گفت: این به خاطر شناخت تیم‌هاست. اگر پدرام قاضی پور را خالی بگذارند گل می‌زند اما نسبت به او شناخت پیدا کردند و چند بازیکن را گذاشتند. الان ممکن است پدرام افت کرده باشد اما او باید با تلاش و تحرک بیشتر و راهکارهای ما از این شرایط خارج شود.

1998970

سرمربی ملوانی‌ها در مورد شانس دعوت بازیکنانش به تیم ملی عنوان کرد: به نظرم بازیکنان ما استحقاق دعوت به تیم ملی را دارند. ما خیلی جهش داشتیم در جدول رده‌بندی و این نشان می‌دهد بازیکنان باکیفیتی داریم. اگر نگاه منصفانه باشد، 2-3 نماینده خواهیم داشت.

مهدی تارتار درباره تقابل با سایپا در جام حذفی گفت: حریفان لیگ یکی کار را برای تیمهای لیگ برتر سخت می‌کنند و امیدوارم در این بازی برنده شویم. ما جام حذفی را جدی خواهیم گرفت.

وی با اشاره به بازی حساس تیم زنان ملوان با خاتون بم، اظهار داشت: باید به آنها دست مریزاد گفت، من از بانوان گیلانی خواهش دارم که فردا تیم را تنها نگذارند. حریف از تیم‌های پرقدرت است و اگر هواداران استقبال و حمایت خوبی داشته باشند، تیم بانوان ما می‌توانند برنده باشند.

دیدگاه‌ها