کد خبر : 2009560 | 27 اسفند 1402 ساعت 22:35 | 15.7K بازدید | 22 دیدگاه

امیدوارم مورد توجه قلعه‌نویی قرار بگیرم:

حسین‌زاده: در تراکتور همه چیز میزان است!

مهاجم تیم تراکتور ابراز امیدواری کرد که در ادامه فصل با حفظ روند خوبشان برای قهرمانی تلاش کنند.

حسین‌زاده: در تراکتور همه چیز میزان است!

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم تیم تراکتور در ابتدای صحبت‌های خود گفت: بازی خوبی انجام دادیم و نتیجه زحماتمان را گرفتیم، همه بازیکنان تلاش کردند و زحمت خودشان را کشیدند و این 3 امتیاز عیدی ما به هواداران بود. بعد از فوت همسر آقای زنوزی هم قسم شده بودیم که این مسابقه را ببریم، این سه امتیاز را به آقای زنوزی و روح همسر ایشان تقدیم می‌کنیم.

او در ادامه افزود: با تمرین‌هایی که انجام دادم توانستم به ترکیب اصلی تراکتور برسم و همه تمرکزم روی قهرمانی تراکتور است، در این جا خوشحالم و همه چیز میزان هستش و امیدوارم دل هواداران را شاد کنیم و هنوز تصمیمی برای آینده ندارم.

حسین‌زاده نسبت به شرایط قهرمانی تراکتور اظهار نظر کرد و گفت: قهرمانی در لیگ سخت‌تر شده اما دور از دسترس نیست، ما هنوز 10 بازی دیگر داریم و بازی‌هایی با مدعیان لیگ داریم، هواداران مطمئن باشند که همه تلاشمان را می‌کنیم.

حسین‌زاده درباره بازی سختی که بعد از تعطیلات مقابل سپاهان برگزار می‌کنند اظهار داشت: از لحاظ جدول خیلی بازی مهمی است، ما تمام تمرکزمان را برای این مسابقه می‌گذاریم ولی در حال حاضر به تعطیلات می‌رویم و وقتی بازگردیم برای این مسابقه آماده می‌شویم، البته فاصله‌ای که ایجاد می‌شود می‌تواند کیفیت مسابقه را کاهش دهد.

ستاره تیم تراکتور درباره شرایطش در سال گذشته عنوان کرد: راضی هستم، تمام تلاشم را کردم و هر اتفاقی افتاده نمی‌توانم جلوی آن را بگیرم، می‌خواستم در هر مسابقه بهترین خودم باشم و تلاشم را کردم.

او در انتها درباره دعوت به تیم ملی گفت: نمی‌دانم چه پیش خواهد آمد و امیدوارم مورد توجه آقای قلعه‌نویی قرار بگیرم.

دیدگاه‌ها