کد خبر : 2009564 | 27 اسفند 1402 ساعت 22:38 | 46.8K بازدید | 28 دیدگاه

آماد دیالو، ستاره یونایتد:

حذف لیورپول بزرگ‌ترین اتفاق زندگی‌ام است

آماد دیالو، ستاره جوان منچستر یونایتد، می‌گوید حذف لیورپول با گل او بزرگ‌ترین اتفاق زندگی‌اش است.

حذف لیورپول بزرگ‌ترین اتفاق زندگی‌ام است

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد امشب با پیروزی ۴-۳ برابر لیورپول به نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس رسید. این بازی در وقت‌های قانونی با تساوی به پایان رسید و سپس هر کدام از دو تیم موفق به زدن یک گل در وقت‌های اضافه شدند. درحالی‌که همه منتظر ضربات پنالتی بودند اما آماد دیالو در دقیقه ۱+۱۲۰ گل چهارم شیاطین سرخ را زد و تیمش را به نیمه‌نهایی برد.

او پس از بازی در مورد شب بزرگی که برایش رقم خورده است صحبت کرد و گفت: «چه بازی‌ای بود! امروز مستحق این برد بودیم، خیلی خوب بازی کردیم، یکی از بهترین بازی‌های فصل بود. این بهترین گل زندگی من و یک لحظه بسیار مهم است.

2002646

باید به تک تک لحظات ایمان داشته باشید، این فوتبال است. وقتی گارناچو توپ را به من داد، می‌خواستم آن را به او پاس بدهم اما لحظه خوبی برای شوت زدن بود. من از اخراج شدن ناامید هستم، اما آنچه مهم است برد است. شکست دادن لیورپول یک لحظه بزرگ و فوق‌العاده برای من است. این می‌تواند بزرگ‌ترین شب زندگی من باشد.

رویایم به حقیقت پیوست. این گل به من اعتماد‌به‌نفس زیادی می‌دهد. می‌خواهم همین‌طور ادامه دهم. امشب خیلی خوشحالم. پیروزی در این بازی بسیار مهم بود و واقعاً خوشحالم که با گل من به آن رسیدیم.»

در ادامه مارکوس راشفورد هم در مورد درخشش دیالو گفت: «برای او خوشحالم. او امسال سخت کار کرده و احتمالاً فرصت‌هایی را که آرزو می‌کرد به دست نیاورده است. اگر او می‌خواست فرصت‌های بیشتری داشته باشد، هیچ راهی بهتر از درخشش در شب‌هایی مانند امشب وجود نداشت.

ما آن فصلی را که می‌خواستیم نداشته‌ایم، اما شب‌هایی مانند این برای همیشه در یاد الدترافورد خواهند بود. خوشحالم که توانستیم پیروزی را به دست آوریم.

امروز چیزی را نشان دادیم که من همیشه می‌دانستم. هیچ چیز تغییر نکرده است. یونایتد همچنان تیم بزرگی است و این یک شب درخشان در تاریخ این تیم است.

دیدگاه‌ها