کد خبر : 2009575 | 27 اسفند 1402 ساعت 23:24 | 34.2K بازدید | 112 دیدگاه

تن‌هاخ: امشب در تاریخ یونایتد ماندگار می‌شود

اریک تن‌هاخ حذف لیورپول به دست منچستر یونایتد را یکی از مهم‌ترین اتفاقات تاریخ شیاطین سرخ دانست.

تن‌هاخ: امشب در تاریخ یونایتد ماندگار می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس موفق شد با گل آماد دیالو در ثانیه‌های پایانی مقابل لیورپول به برتری ۴-۳ برسد. اریک تن‌هاخ در صحبت‌های پس از بازی‌اش این پیروزی را «تاریخی» و «ماندگار» توصیف و درباره موارد دیگر صحبت کرد.

بولت پرسپولیسعملکرد تیم در بازی امشب؟
فکر می‌کنم ۳۵ دقیقه اول بهترین عملکرد فصل ما بود، اما پس از آن فاصله‌هایی بین خطوط در زمین وجود داشت. شما نمی‌توانید در مقابل لیورپول این اجازه را بدهید. آنها همان لیورپول همیشگی بودند و بارها ما را اذیت کردند.

بولت پرسپولیسحذف لیورپول و حضور در نیمه‌نهایی؟
ما در این بازی ریسک کردیم. بازیکنان عالی بودند و ذهنیت و نگرش آنها عالی بود. آنها به این پیروزی باور داشتند و ما بالاخره این کار را انجام دادیم. این یک شب تاریخی در باشگاه است. این بازی تا سالیان زیادی در ذهن هواداران و اعضای باشگاه خواهد ماند.

2002657

بولت پرسپولیسنمایش راشفورد؟
او شب خوبی را پشت سر گذاشت و گل فوق‌العاده‌ای زد. مارکوس اکنون در مسیر درستی قرار دارد. من مطمئنم او به راه خود ادامه خواهد داد و فکر می‌کنم این الهام‌بخش بازیکنان دیگر می‌شود.

بولت پرسپولیسگل برتری دیالو؟
این شب را باید به نام او بزنیم. او وارد زمین شد، بازی خیلی خوبی انجام داد و به حقش هم رسید. به او تبریک می‌گویم.

بولت پرسپولیسبازی با کاونتری در مرحله بعد؟
ما دیروز بازی کاونتری را دیدیم که تیم بسیار خوبی بود. بازی سختی خواهد بود، اما ما می‌خواهیم به فینال برویم، بنابراین باید به بهترین شکل ممکن آماده شویم و بهترین بازی خود را انجام دهیم.

دیدگاه‌ها