کد خبر : 2009576 | 27 اسفند 1402 ساعت 23:27 | 76K بازدید | 20 دیدگاه

امشب یک گلزن عالی در اروپا داشتیم

کاوه در بلژیک می‌درخشد!

کاوه ظهیرالاسلام موفق شد در دیدار مقابل کلوب بروژ برای تیمش گلزنی کند.

کاوه در بلژیک می‌درخشد!

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین هفته از مسابقات لیگ فوتبال بلژیک، امروز سنت‌ترویدن به مصاف کلوب بروژ رفت که کاوه ظهیرالاسلام، مهاجم ایرانی-آمریکایی این تیم، از آغاز در ترکیب حضور داشت و در شرایطی که تیمش با نتیجه یک بر صفر عقب بود، موفق شد گلزنی کند تا تیمش به جریان بازی برگردد.
در دقیقه ۵۹، اوگاوا در داخل محوطه جریمه ارسال کرد و کاوه ظهیرالاسلام خودش را از بین دو مدافع کلوب بروژ جدا کرد تا ضربه سر بزند که این ضربه در کنج دروازه قرار گرفت.
پس از این گل او در دقیقه ۷۵ از زمین بازی خارج شد و جانشین او یک پنالتی از دست داد اما در دقایق پایانی موفق شد گل پیروزی بخش این تیم را به ثمر برساند.

2002656

کاوه در ۷۵ دقیقه حضور در این جدال، ۸۲ درصد پاس صحیح داشت و ۳ بار اقدام به شوت‌زنی کرد که هر سه شوت او داخل چارچوب بود.  

او با ۲۱ سال سن، در هجده بازی از ۳۰ دیدار این فصل، ۵ بار گلزنی کرده و یک پاس گل ثبت کرده تا به عنوان مهاجم مرکزی تیم سنت‌ترویدن در نخستین فصل حضورش روندی قابل قبول برای این تیم داشته باشد.

ظهیرالاسلام فوتبال را با باشگاه ییل بولداگز در آمریکا آغاز کرده و در آوریل 2022 با ‏قراردادی قرضی به باشگاه شیکاگو اف‌سی که در لیگ ‏MLS‏ حضور دارد پیوست. دوران ‏قرضی او در این تیم در آگوست 2022 به پایان رسید و این شروع کار ظهیرالاسلام در ‏فوتبال اروپا بود. باشگاه سنت‌‌ترویدن بلژیک که در سطح یک فوتبال این کشور، ژوپی‌یر ‏لیگ، حضور دارد در تابستان گذشته کاوه را به خدمت گرفت. ‏

او پیش‌تر به بازی برای تیم ملی ایران علاقه نشان داده و در تلاش است تا بتواند نظر امیر قلعه‌نویی را برای پوشیدن پیراهن سفید ایران جلب کند.

دیدگاه‌ها