کد خبر : 2009584 | 28 اسفند 1402 ساعت 04:14 | 10.6K بازدید | 41 دیدگاه

شاگردان مهاجری با رتبه یک وارد سال جدید شدند

طعم شیرین عیدی رقیب: خیبر و پایان نابش!

لیگ دسته اول در سال 1402 دقیقا به همان شکلی تمام شد که مهاجری و شاگردانش آرزوی آن را داشتند.

طعم شیرین عیدی رقیب: خیبر و پایان نابش!

به گزارش "ورزش سه"، پرونده لیگ دسته اول فوتبال ایران در سال 1402 با صدرنشینی تیم خیبر خرم آباد به پایان رسید؛ این تیم که طی سال‌های اخیر تلاش زیادی برای لیگ برتری شدن انجام داده در فصل جاری با هدایت رضا مهاجری مصمم‌تر از همیشه نشان داده و پایان خوش امسال می‌تواند در نهایت آرزوی چند ساله هواداران فوتبال خرم آباد را محقق کند.

خیبر که قبل از شکست هفته گذشته مقابل مس کرمان، موفق شده بود رقیب مستقیمش در صدر (چادر ملو) را شکست دهد، در اولین روز هفته بیست و چهارم مس کرمان را 3-1 شکست داد و جای یزدی‌ها را در صدر موقتا گرفت.

در روز دوم هفته بیست و چهارم چادر ملو بهترین عید ممکن را به شاگردان رضا مهاجری داد و دقیقا آن چه را که آنها می‌خواستند رقم زد؛ این تیم یکشنبه شب در خانه خودش با یک گل مغلوب مس سونگون، تیم میانه جدولی با هدایت علی اصغر کلانتری شد تا صدرنشینی خیبر از حالت موقت به دائمی، حداقل تا سال بعد تبدیل شود.

شاگردان مهاجری البته فرصت زیادی برای لذت بردن از صدر در تعطیلات عید ندارند؛ آنها بعد از چند روز استراحت باید خود را آماده تقابل هفته بیست و پنجم در خانه خوشه طلایی کنند؛ این دیدار روز هشتم فروردین 1403 برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها