کد خبر : 2009588 | 28 اسفند 1402 ساعت 00:11 | 5.3K بازدید | 2 دیدگاه

تشویق هواداران نشان می‌دهد در مسیر درستی هستیم؛

پورموسوی: با تمام وجود برای حفظ سهمیه می‌جنگیم

سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید این تیم در تمام مسابقات خود با هدف پیروزی وارد زمین می‌شود.

پورموسوی: با تمام وجود برای حفظ سهمیه می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سهگ، سیروس پورموسوی بعد از تساوی استقلال خوزستان مقابل فولاد در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره این مسابقه گفت: بازی خیلی خوبی بود. مثل بازی‌های گذشته سعی کردیم فوتبال منطقی و تهاجمی بازی کنیم. موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم که به خاطر کم‌دقتی بچه‌ها به هدر رفتند.

وی افزود: فکر می‌کنم فاصله کمی که بین بازی گل‌گهر و این بازی بود، بچه‌ها نتوانستند خوب ریکاوری کنند. باز هم به این تیم و بازیکنان خسته نباشید می‌گویم که با تمام وجودشان بازی کردند. همین که هواداران با وجود اینکه برنده نشدیم تیم را تشویق می‌کنند، یعنی ما در مسیر خوبی هستیم. پس از تعطیلات با تمام وجود برای ۹ بازی باقیمانده برمی‌گردیم تا سهمیه را حفظ کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در واکنش به اینکه داور صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به سود حریف خطا می‌گرفت، گفت: بازی به سمت مساوی رفت و همه کمک کردند بازی مساوی شود، وگرنه می‌توانستیم در این بازی برنده باشیم. در این سطح لیگ برتر داور کرنر می‌گیرد و کمک داور ضربه دروازه می‌گیرد و این هند می‌گیرد و آن رد می‌کند. این اشتباهات ربطی به VAR ندارد و در فاصله ۲-۳ متری تشخیص‌ها باید بهتر شود. فکر می‌کنم همه چیز را فراهم کردند که بازی مساوی شود.

پورموسوی در پاسخ به اینکه آیا تساوی نتیجه دلخواه دو تیم بود، گفت: ما از شروع نیمه دوم دنبال برد بودیم. حتی من از دقیقه ۷۰ به بعد سه مهاجمم را عوض کردم و آقایی و ساکی و کاظمی را آوردم و فقط دنبال برد بودیم. نه تنها این بازی، بلکه تمام بازی‌ها برای برد می‌آییم. ممکن است تاکتیک‌هایمان فرق کند اما امروز دنبال سه امتیاز بودیم و دوست داشتیم با برد کار را تمام کنیم که نشد.

دیدگاه‌ها