کد خبر : 2009596 | 28 اسفند 1402 ساعت 06:15 | 7K بازدید | 3 دیدگاه

دومین بار است که نمی‌توانیم پیروزی را حفظ کنیم؛

ابراهیم صادقی: روی اشتباه ساده گل خوردیم

مربی ذوب‌آهن می‌گوید این تیم روی نقاط ضعف خود کار خواهد کرد تا در آینده نتایج بهتری کسب کند.

ابراهیم صادقی: روی اشتباه ساده گل خوردیم

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی پس از تساوی ذوب‌آهن برابر مس رفسنجان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی خوب و جذابی بود. مسابقه‌ای که چهار گل داشته باشد، قطعا تماشاگرپسند است. ما خیلی خوب شروع کردیم و کاملا مس رفسنجان را بستیم و توانستیم روی دو موقعیت به گل برسیم.

وی افزود: در ادامه مس رفسنجان به بازی مسلط شد و ۱۰-۱۲ دقیقه به ما فشار آورد تا توانست به گل برسد. می‌توانستیم در آن مقاطع در زمین مس حفظ توپ بهتری داشته باشیم اما طبیعی بود که آنها هم ما را تحت فشار بگذارند.

صادقی با اشاره به عملکرد ذوب‌آهن در نیمه دوم گفت: در نیمه دوم با صحبت‌هایی که آقای ربیعی انجام دادند، خیلی خوب شروع کردیم و هیچ موقعیتی ندادیم. درست است تیم مس رفسنجان مالک توپ بود اما به خوبی توانستیم بازی را اداره کنیم و موقعیت درست کنیم. در نهایت روی یک اشتباه ساده گل دوم را خوردیم، اما در مجموع بازی خیلی خوبی بود و ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

او که سابقه حضور در مس را هم دارد، در پایان گفت: تیم مس هم خیلی فشار آورد و موقعیت‌های خیلی خوبی داشت. امیدوارم در ادامه بتوانیم از بازی‌هایی که جلو می‌افتیم، برد بسازیم. این دومین بازی بود که جلو افتادیم و نتوانستیم نگه داریم. سعی می‌کنیم روی این بخش کار کنیم تا در آینده نتایج خوبی بگیریم.

دیدگاه‌ها