کد خبر : 2009597 | 28 اسفند 1402 ساعت 04:31 | 29.9K بازدید | 9 دیدگاه

از دو سال قبل پول بازیکن را نداده‌اند

باقری: آقا محرم گفت شاید دیگر نیایم!

هافبک مس رفسنجان از اوضاع مالی این تیم انتقاد کرد و می‌گوید با این شرایط باز هم بازیکنان اعتصاب می‌کنند.

باقری: آقا محرم گفت شاید دیگر نیایم!

به گزارش "ورزش سه"، فرشید باقری، هافبک مس رفسنجان، بعد از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل ذوب آهن عنوان کرد: متاسفانه امروز خیلی بد شروع کردیم و خستگی‌مان مشهود بود. تیم به شخصیتی رسیده که ما بازی 2-0 عقب افتاده را حتی می‌توانستیم ببریم. این برمی‌گردد به کیفیت بازیکن، به آرامش کادرفنی و آرامش تیم. خدا را شکر می‌کنیم که بازی را برگرداندیم و نباختیم، اما موقعیت‌هایی داشتیم که می‌توانستیم بازی را ببریم و الان از این ناراحت هستیم.

وی در خصوص یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه حریف گفت: سجاد که می‌گفت پایش را زده‌اند و من هم می‌گویم پنالتی بود. دیگر بقیه‌اش به نظر کارشناسان داوری برمی‌گردد. 

هافبک مس رفسنجان در ادامه در رابطه با رویارویی با مربی سابق مس رفسنجان که روی نیمکت حریف بود، اضافه کرد: ما دوست داریم همه بازی‌ها را ببریم و زورمان هم امروز به ذوب آهن چربید. حالا اینکه مربی سابقمان روی نیمکت حریف بوده، برایشان احترام قائل هستیم. استقلال، سپاهان یا پرسپولیس هم باشند، ما برای برد به زمین می‌رویم. 

1978416

باقری همچنین گفت: ما چند وقت پیش در رابطه با مسائل مالی صحبت کردیم. تیم ما حیف است و هیچکس در این شهر دلش به حال تیم نمی‌سوزد. الان بچه‌ها در رختکن صحبت از اعتصاب می‌کردند و آقامحرم می‌گفت شاید پنجم سر تمرین نیاید. من می‌گویم نماینده شهر به آقا محرم زنگ زده بود و قول صددرصد داده بودند که مشکلات حل می‌شود. شما وقتی به تعهدات سال گذشته عمل نکردید. حتی آپشن‌های بازیکنان از دو سال قبل مانده. دائم می‌گویند جنگ مدیریتی است. هر مشکلی هست باید حل شود. حیف این تیم و این مربی نیست؟ نماینده شرکت مس، الان مس رفسنجان است. ما حتی در جام حذفی امید داریم. باز هم اعتصاب کنیم؟ اینقدر تیم خوب کار می‌کند و هیچکس عین خیالش نیست. 

وی در رابطه با اینکه مسئولان مس گفته‌اند بالاخره قراردادها باید کامل پرداخت شود، اضافه کرد: وقتی از دو سال قبل هنوز به تعهدات عمل نکردند، چطور این حرف را می‌زنند؟ شما یک‌سری بازیکن باکیفیت جمع کردید، اما یک‌سری مشکلات داریم که من نمی‌توانم درباره‌شان حرف بزنم.

دیدگاه‌ها