کد خبر : 2009616 | 28 اسفند 1402 ساعت 05:13 | 20.4K بازدید | 19 دیدگاه

شاید آخرین فصل حضورم در شمس آذر باشد؛

دقیقی: می‌توانستم هزار جور ادا و فیلم دربیاورم

سعید دقیقی در مورد جدایی ستاره‌های تیمش گفت و همچنین معتقد است رفتنش به مس رفسنجان برای کمک به باشگاه بوده است.

دقیقی: می‌توانستم هزار جور ادا و فیلم دربیاورم

به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی، سرمربی شمس آذر قزوین چس از شکست تیمش برابر تراکتور گفت: تیم تراکتور تیم پرمهره و قوی‌ای است و جایگاه جدولی‌اش طوری بود که به دنبال حداکثر امتیاز برای چسبیدن به تیم‌های بالای جدول باشد. تا قبل از گل سوار بازی بودند ولی وقتی گل زدند شرایط ما بهتر شد و موقعیت ساختیم. نیمه دوم بازی کاملا یک طرفه بود. فشار ناشی از بازی‌های متعدد ما پشت سر هم، کمبود بازیکن، آسیب دیدگی و بازی‌های جام حذفی عاملی شد که در ضربات آخر دقت لازم را نداشته باشیم. فرم بازی در نیمه دوم طوری بود که من از بچه‌هایم راضی هستم.

او ادامه داد: بعضی‌ها همچنان نمی‌دانند که حضور در لیگ برتر و بازی کردن به این راحتی‌ها نیست و وقتی فرصت آمده باید قدرش را دانست ولی بعضی‌ها هم تمام وجودشان را می‌گذارند تا خودشان را ثابت کنند. بازیکنی داشتیم که ساعت ۵ با هزارتا قرص و آمپول و هزار مشکل به بازی رسیده است‌. خدا را شکر ۱۴۰۲ یک صعود خوب و پر افتخار داشتیم، در ادامه کسر امتیاز، در ادامه جایگاه خوب در جدول، افتخارآفرینی در نیم فصل اول، انتخاب بهترین مربی نیم فصل اول همه لطف خدا بوده است و ما در پایان سال شکرگزار هستیم.

1949297

دقیقی راجع به هواداران گفت: به اندازه بضاعت خودمان تلاش کردیم و از مردم هم تشکر می‌کنیم که در این شرایط نابرابر کمک حال ما هستند و به عنوان یار دوازدهم می‌توانند کنار ما باشند و به ما کمک کنند. دست تک تک‌شان را می‌بوسم که در این شرایط کنار ما بودند و بعد از افطار به ما انرژی دادند حتی با تشویق‌هایی که کردند ما می‌توانستیم به گل برسیم.

او درباره از دست دادن بهترین فوروارد تیم و ضربه خوردن از همان جا گفت: زجرآور است. ما با مالکین عزیز و مدیرعامل جوان‌مان یک خانواده‌ایم و من این عزیزان را درک کردم. تیم‌داری در لیگ برتر سخت است. من می‌توانستم هزارجور فیلم و ادا و بهانه بیاورم ولی حتی رفتنم به مس رفسنجان برای حل مشکلات باشگاه بود. چون مثل برادرم هستند و مثل پدر برایم عزیز هستند گفتم باشد و مجبور بودیم. من رحمان جعفری را مثل برادرم دوست دارم و خودم به رشدش کمک کردم‌ رحمان در ۵، ۶ سال فوتبالش ۵ گل هم نزده بود. الان در یک سال و نیم ۳۰، ۳۲ گل زده است. تیم ما خیلی تیم خوبی بود و من سعی کردم حس کنم این تیم خودم است. خودم را جای مالک باشگاه گذاشتم و هیچ جای ناراحتی ندارد. ان‌شالله در ادامه مسیر سعی می‌کنیم جایگاه‌مان در جدول بهتر بشود ولی کار آخر بازیکن با کیفیت می‌خواهد. ان‌شالله با عیسی مرادی، فراز امام علی، امیرمحمد، بوریا، صادق، گودرزی، آزادمنش کاری می‌کنیم که در ادامه مسیر بهتر بشویم.

1999692

او درمورد حمایت‌های استاندار گفت: استاندار عزیز من است و از روز اول همراه ما بوده است‌. ما در این استان صنایع مادر مثل مس و معدن و گل‌گهر سیرجان و ذوب آهن اصفهان نداریم. یک شرکت خیلی پولدار که بتواند کنار شمس آذر قرار بگیرد و خدمات بدهد، نیست. شرکت شمس آذر یک ظرفیت تولید دارد و جزء بهترین شرکت‌ها در حوزه آرد و ماکارونی است ولی ظرفیتش، خط تولید، ظرفیتش در بازار و سود فروشش مشخص است و سقف دارد. آقای زنوزی ماشاءالله آنقدر دارد که سالی اندازه ده برابر بودجه ما بازیکن جا به جا می‌کند. درود به شرافتش می‌فرستیم که در آذربایجان و تبریز برای مردم آذری زبان تعصبی درست کرده که مردم کیف می‌کنند. اینجا هم به اندازه بضاعت‌شان درود می‌فرستیم به شرافت آقای نجفیان پوراسماعیل. استاندار دنبال این است که حداقل‌ها از بین نرود و این باشگاه سال بعد هم بتواند فعالیت کند. ما یک سال می‌توانیم ۷۰ تا ۶۰ میلیارد بازیکن می‌فروشیم سال بعد  دوباره این ظرفیت هست؟ اینکه بخواهیم به شرایط بالاتر و بهتر برویم فکر می‌کنم تنها راهش این باشد که نمایندگان مجلس استان به بحث حق پخش وارد شوند و مصوبه مجلس بگیرند، لایحه پیشنهادی دولت برای بحث حق پخش، حق درآمدزایی باشگاه‌های خصوصی که یک منبع درآمد پایدار درست کنند.

او در مورد شرایطش گفت: شاید آخرین فصل حضور من اینجا باشد چون دنبال رشد هستم شاید هم اینجا بمانم و یک ابزار ارتقای بیشتر داشته باشیم. باید دنبال روشی باشیم که منبع درآمد پایدار ما در اندازه‌ای باشد که مردمی که به استادیوم می‌آیند دیدن شمس آذری که در نیم فصل اول یقه همه تیم‌ها را می‌گیرد، دلخور نشوند. فکر می‌کنم نمایندگان مجلس می‌توانند تاثیرگذار باشند.

دیدگاه‌ها