کد خبر : 2009618 | 28 اسفند 1402 ساعت 06:30 | 56.6K بازدید | 37 دیدگاه

باید در طول ۹۰ دقیقه به هم احترام بگذاریم؛

اشپیتیم آرفی: هرچه به دهن مربی‌‌شان آمد گفتند

اشپیتیم آرفی در مورد اعتراضات و درگیری‌های لفظی کنار خط صحبت کرد.

اشپیتیم آرفی: هرچه به دهن مربی‌‌شان آمد گفتند

به گزارش "ورزش سه"، اشپیتیم آرفی، مربی هوادار، پس از شکست تیم‌شان برابر استقلال در جمع خبرنگاران گفت: کسانی که فوتبال بلدند و فوتبال را دنبال می‌کنند یک بازی خوب از هوادار دیده‌اند. متاسفانه در دقیقه اول به پنجاه ثانیه نکشید که با کرنر گل خوردیم. بعد از این استقلال موقعیت خاصی نداشت و موقعیت بعدی‌اش در دقیقه ۷۵-۸۰ بود. بازی‌ای که مسعود از بازیکنان ما می‌خواهد و ایده‌ای که دارد، بچه‌ها روز به روز بهتر انجام می‌دهند. خیلی وقت است بازی قدیمی که زیر توپ بزنند در این تیم نمی‌بینید. از لحاظ فوتبالی از تیم راضی هستیم ولی از لحاظ امتیازی راضی نیستیم.

ویدئو: 327800

او درباره جایگاه هوادار در جدول گفت: ما که می‌دانستیم جایمان خوب نیست ولی هنوز وقت داریم که جبران کنیم و مطمئنم که می‌کنیم.

آرفی درباره حواشی کنار خط گفت: فکر می‌کنم شما استاد شده‌اید. ما هفته به هفته کنار خط داستان داریم. امروز هم یک داستان بود من نفهمیدم به مربی ما بی‌احترامی شد یا نه. ما هفته به هفته این داد و بیداد را داریم و امیدوارم که در فوتبال ایران بهتر شود. کلا می‌توانم بگویم ما اعتراض داشتیم و اعتراض حق مربی است. کار قشنگی نیست که ما بلند بشویم و به داور چیزی بگوییم و بی‌احترامی بشود. من خودم نشنیدم و بچه‌ها تعریف کردند. ما قبلا باهم بازی کردیم یا الان در تیم‌های مختلف کار می‌کنیم باید احترام خودمان را نگهداریم. متاسفانه قبل از بازی دست می‌دهیم در ۹۰ دقیقه هرچه به دهن مربی‌ها می‌آید به هم می‌گوییم و بعد از بازی هم باز دست می‌دهیم این چیز قشنگی نیست باید در ۹۰ دقیقه احترام هم را نگه داریم.

او درباره پیشبینی خودش از قهرمان لیگ گفت: هرسال این ۳، ۴ تیم برای قهرمانی می‌جنگند و در سال گذشته هم پرسپولیس قهرمانی را به دست آورد و امسال هم همه به هم نزدیک هستند و برای کل لیگ ایران و فوتبال دوستان جذاب است. رقابت خوبی است و امیدوارم تا آخر فصل اینجوری بماند.

او درباره هوادار نداشتن هوادار گفت: یک تیم مثل هوادار که خیلی هیستوری در فوتبال لیگ برتر ایران ندارد برایش جذب هوادار خیلی مهم است. با این شرایط استادیومی که داریم متاسفانه نمی‌توانیم این کار را انجام بدهیم. ما خیلی تلاش می‌کنیم و فوتبال خوب انجام می‌دهیم و با فلسفه آقا مسعود فوتبال قشنگ بازی می‌کنیم و دوست داریم تماشاچی جذب کنیم و جایگاه درست کنیم که چند نفر بیایند. در تایم کرونا همه ما ناراحت بودیم حتی تیم پرسپولیس، استقلال، سپاهان یا کل دنیا بدون تماشاچی بازی می‌کردند و حس عجیبی داشت. من به عنوان یک فوتبالیستی که قبلا بازی می‌کردم دوست ندارم استادیوم خالی ببینم. امیدوارم فکری برای استادیوم بکنند. اگر استادیوم درست نشود تماشاچی کجا می‌‌خواهد بنشیند.

دیدگاه‌ها