کد خبر : 2009619 | 28 اسفند 1402 ساعت 07:38 | 13.8K بازدید | 9 دیدگاه

پروژه جدید فدراسیون فوتبال عربستان: بورسیه فوتبالی!

محمد سعد عربستانی در کادرفنی اسپورتینگ لیسبون!

فدراسیون فوتبال عربستان به رشد استعدادها در زمینه مدیریتی و تحلیلی فوتبال تاکید بسیار زیادی دارد.

محمد سعد عربستانی در کادرفنی اسپورتینگ لیسبون!

به گزارش "ورزش سه"، محمد سعد سرمربی جوان فوتبال عربستان با رایزنی‌های عربستانی‌ها، به باشگاه اسپورتینگ لیسبون پیوست تا با هدف کسب تجربیات لازم از کادر فنی و اداری این باشگاه پرتغالی، در این تیم تعلیم ببیند.

سعد تا پایان فصل جاری به عنوان بخشی از برنامه های فدراسیون فوتبال عربستان برای توسعه کادر فنی و دانش مربیگری مربیان این کشور راهی پرتغال شده و در این برنامه به فعالیت در حوزه رشد و پرورش استعدادها هم تاکید بسیار زیادی شده است.

در واقع فدراسیون فوتبال عربستان با توجه به شرایطی که دارد سعی می‌کند تا برای پرورش و توسعه فوتبال در کشورش به سراغ آموزش و تعلیم آنها برود. آنها کشورهای اروپایی را اصلی‌ترین معلم در این مسیر می‌بینند و قصد دارند افراد جوان کشورشان را از لحاظ فوتبالی بورسیه کنند.

این صرفاً مربوط به بحث سرمربیگری نیست و عربستان در حوزه پزشکی، فنی، تحلیلی و سایر بخش‌های مورد نیاز برای رشد یک باشگاه سعی دارد با افرادی کار کند که تجربیات لازم را به دست آورده‌اند.

پیش از این عبدالله المسلم به باشگاه یوونتوس ایتالیا پیوست تا در طول این فصل با مدیران یوونتوس در ارتباط باشد و از آنها آموزش ببیند. 

به هر حال این گام جدیدی در فوتبال آسیا و عربستان خواهد بود که در چهارچوب ابتکار عمل فدراسیون فوتبال این کشور شاهد رشد ذهنیت فوتبالی در مردم عربستان خواهیم بود.

دیدگاه‌ها