کد خبر : 2009620 | 28 اسفند 1402 ساعت 07:05 | 3.1K بازدید | 3 دیدگاه

اعتراض باشگاه داماش به داوری با شاهین

باشگاه داماش گیلان به داوری بازی این هفته تیم‌شان اعتراض کرد.

اعتراض باشگاه داماش به داوری با شاهین

به گزارش "ورزش سه"، بازی‌های لیگ دسته یک به روزهای پایانی نزدیک می شود و صعود تیم‌ها به لیگ برتر و سقوط تیم ها از لیگ دسته یک به هیجان این لیگ افزوده است.

در یکی از بازی‌های تیم‌های انتهای جدولی که هر دو برای بقا در لیگ دسته یک تلاش می کنند تیم‌های داماش گیلان و شاهین بندر عامری به دیدار یکدیگر رفتند که تیم داماش گیلان به داوری این دیدار در چندین صحنه اعتراض داشت.

باشگاه داماش با انتشار ویدیویی در صفحه رسمی خود در ۳ مورد به تصمیمات داور اعتراض کرده است که در یک صحنه داور در دقیقه ۲ بازی به بازیکن شاهین بندر عامری که بازیکن داماش را متوقف کرد کارت زرد نشان داد که این تیم مدعی دادن کارت قرمز به بازیکن حریف بود.

در مورد دیگر داور برای تیم شاهین بندر عامری خطای پنالتی اعلام کرد که باشگاه داماش مدعی عدم خطای مدافع این تیم بر روی بازیکن حریف بود.

در مورد سوم نیز داور در صحنه‌ای مشکوک در محوطه شاهین خطای پنالتی به سود داماش تشخیص نداد و دستور به ادامه بازی داشت که تیم داماش به این صحنه نیز اعتراض داشت.

تیم داماش با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال اعتراض خود را در مورد این بازی اعلام کرد. همچنین در نیم فصل نخست موارد دیگری برای این تیم رخ‌داده بود که این تیم با ارسال نامه خواهان پیگیری آن بود.

دیدگاه‌ها