کد خبر : 2009622 | 28 اسفند 1402 ساعت 07:20 | 35.2K بازدید | 25 دیدگاه

با محو کردن دو بازیکن و ارسال پاس طلایی؛

جادوگری بازیکن تراکتور برای گل دوم (ویدیو)

مهدی هاشم‌نژاد یکی از طلایی‌ترین پاس‌های گل ممکن را در مسیر ثبت گل دوم تراکتور مقابل شمس آذر برای رحمان جعفری مهیا کرد.

جادوگری بازیکن تراکتور برای گل دوم (ویدیو)

به گزارش "ورزش‌ سه"، تراکتور نیمه اول مصاف با شمس آذر را در قزوین با پیروزی یک بر صفر به رختکن رفت و به همین دلیل شاگردان سعید دقیقی با انگیزه و روحیه بالایی در نیمه دوم وارد زمین شدند و تا پیش از گل دوم قرمزپوشان تبریزی هم فشار مضاعفی را روی خط دفاعی و دروازه تیم میهمان ایجاد کردند.

ویدئو: 327716

در سراسر نیمه دوم تراکتور در فاز دفاعی متمرکز بود و کمتر مهاجمین کم تعداد این تیم فرصت پیدا کردند، اما هر چه بازی رو به پایان می‌رفت و حملات شمس آذر با ریسک بالاتری صورت می‌گرفت، موقعیت‌های تراکتور هم بهتر می‌شد.

پس از یکی دو موقعیت بسیار خوب که تراکتوری‌ها در دقایق پایانی مسابقه از دست دادند، یک توپ مُرده به مهدی هاشم‌نژاد رسید. این بازیکن تکنیکی در دقیقه 60 وارد زمین شده بود و از نظر جسمی شرایط به مراتب بهتری نسبت به مدافعین شمس آذر داشت. همین موضوع به این بازیکن تکنیکی کمک کرد تا در جدال با حسین گودرزی و صادق آلوصبیح که 93 دقیقه دویده بودند و برای جبران گل خورده تمام توان‌شان را به کار گرفته بودند، صحنه‌ای کمیاب را رقم بزند. 

دو مدافع شمس آذر کم رمق بودند و هاشم نژاد از این فرصت نهایت استفاده را برد و با یک حرکت فانتزی که با پشت پای چپ انجام شد، توپ را از این دو بازیکن عبور داد و به داخل محوطه جریمه نفوذ کرد.

هافبک مهاجم تکنیکی تراکتور در ادامه با پاسی دقیق زمینه را برای گلزنی رحمان جعفری مقابل دروازه خالی شمس آذر مهیا کرد تا یکی از برترین پاس گل‌های لیگ بیست و سوم را به نام خود زده باشد؛ پاس گلی که این روزها در فوتبال ایران با توجه به فقدان بازیکنان تکنیکی کمتر دیده می‌شود و به همین جهت این حرکت هاشم‌نژاد مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها