کد خبر : 2009625 | 28 اسفند 1402 ساعت 01:55 | 8.8K بازدید | 24 دیدگاه

مون‌پلیه ۲-۶ پی‌اس‌جی

پاریسی‌ها با آتش‌بازی به تعطیلات رفتند

پاری سن ژرمن در دیداری از هفته بیست و ششم لیگ یک فرانسه ۶-۲ مون‌پلیه را شکست داد.

پاریسی‌ها با آتش‌بازی به تعطیلات رفتند

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار پیش از تعطیلات ملی، پاری سن ژرمن در یک بازی خارج خارج از خانه به مصاف مون‌پلیه رفت. شاگردان لوئیز انریکه در این بازی عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشتند و به یک پیروزی پرگل دست یافتند.

در آغاز نیمه اول پی‌اس‌جی پس از چند حمله نصفه و نیمه به گل اول رسید. در دقیقه ۱۴ شوت زیبای ویتینیا در لبه محوطه جریمه وارد دروازه میزبان شد.

ویدئو: 327807

در دقیقه ۲۲ بازی اختلاف بیشتر شد. پاس کولو موآنی به امباپه در سمت چپ محوطه جریمه و شوت زیبای ستاره فرانسوی به زاویه مخالف، گل دوم را رقم زد.

مون‌پلیه که جلو کشیده بود در دقیقه ۳۰ با ضربه سر نوردین به گل اول دست یافت. آنها حملات‌شان را ادامه دادند و در دقیقه ۴۴ پس از برخورد دوناروما با بازیکن حریف، داور برای مون‌پلیه پنالتی گرفت. این پنالتی توسط ساوانیر به گل تبدیل شد تا دو تیم با نتیجه مساوی به رختکن بروند.

2002728

نیمه دوم اما نیمه‌ای طوفانی برای پاریسی‌ها بود و آنها در این نیمه موفق شدند ۴ گل به ثمر برسانند. ابتدا در دقیقه ۵۰ شوت فوق‌العاده امباپه از پشت محوطه پی‌اس‌جی را به گل سوم رساند.

سه دقیقه بعد لی کانگ این هم از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد و یک گل فوق‌العاده دیگر به ثمر رساند.

2002730

پی‌اس‌جی که دست‌بردار نبود در دقیقه ۶۳ روی پاس بلند و تماشایی ویتینیا به امباپه در درون محوطه و تمام‌کنندگی عالی ستاره فرانسوی، به گل پنجم رسید.

در هشتاد و نهمین دقیقه بازی هم مندز با یک پاس دیگر از سمت ویتینیا در سمت چپ محوطه جریمه به توپ رسید و بازی را ۶-۲ کرد.

2002729

پاری سن ژرمن با این برد پرگل در صدر جدول ۵۹ امتیازی شد و فاصله‌اش با برست در رتبه دوم را به ۱۲ امتیاز رساند.

دیدگاه‌ها