کد خبر : 2009628 | 28 اسفند 1402 ساعت 07:50 | 17.2K بازدید | 23 دیدگاه

فلش‌بک به اولین روز از مجادله کی‌روش و برانکو

این‌بار قلعه‌نویی از استقلال خوزستان بازیکن دعوت کرد!

استقلال خوزستان پس از ۸ سال دوباره در تیم ملی ایران نماینده دارد.

این‌بار قلعه‌نویی از استقلال خوزستان بازیکن دعوت کرد!

به گزارش "ورزش سه"، لیست تیم ملی ایران برای انجام دو دیدار مقابل ترکمنستان در نوروز ۱۴۰۳ به منظور حضور در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، اعلام شد که امیر قلعه‌نویی همانطور که پیش‌تر گفته بود تغییرات قابل توجهی را در لیست تیم ملی اعمال کرد.

سرمربی تیم ملی ایران در خط حمله از ۳ مهاجم جوان لیگ برتری دعوت کرده و قرار است سعید سحرخیزان از گل‌گهر، محمدرضا آزادی از نساجی و جواد آقایی‌پور از استقلال خوزستان همراه ملی پوشان باشند.

او در شرایطی تصمیم به دعوت از آقایی‌پور گرفت که پیش از این مدت‌ها بود که استقلال خوزستان در تیم ملی هیچ نماینده‌ای نداشت و آخرین‌بار که از بازیکنان این تیم دعوت به عمل آمد، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران بود.

1979372

عزت الله پورقاز، محمد طیبی، دانیال ماهینی و رحیم زهیوی چهار بازیکنی بودند که پس از قهرمانی در لیگ پانزدهم، از سمت کارلوس کی‌روش در لیست تیم ملی قرار گرفتند و این موضوع آغازی بر مشکلات برانکو و کی‌روش بود.

پس از اینکه بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان از اردوی تیم ملی به تیمشان برگشتند، به مرکز پزشکی ایفمارک رفتند تا تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارند اما بازیکنان ملی پوش این تیم از انجام تست‌های پزشکی سر باز زدند و دلیل آن هم اجازه ندادن کی‌روش سرمربی تیم ملی بود که با درگیری لفظی سرمربی تیم ملی با برانکو و قلعه‌نویی همراه شد.

حال پس از ۸ سال بار دیگر شاهد دعوت شدن یک بازیکن از این تیم هستیم و آقایی‌پور به عنوان یک مهاجم جوان در لیگ بیست و سوم، نشان داده که می‌تواند تبدیل به ستاره آینده فوتبال ایران شود.

دیدگاه‌ها