کد خبر : 2009633 | 28 اسفند 1402 ساعت 02:28 | 40.3K بازدید | 40 دیدگاه

مدافع اتلتیکو اخراج شد تا آبروی سیمئونه بیشتر نرود!

ناهوئل مولینا، ستاره اتلتیکو مادرید، پس از خطا بر روی ویتور روکه، با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد.

مدافع اتلتیکو اخراج شد تا آبروی سیمئونه بیشتر نرود!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار امشب اتلتیکو مادرید برابر بارسلونا حواشی بسیار زیادی داشت. یکی از آنها کارت قرمز نیمه اول ژاوی هرناندز بود. مربی اسپانیایی بارسا به دلیل اعتراض به داور دو بار با کارت زرد جریمه و از زمین اخراج شد.

در نیمه دوم هم داور مجبور شد یک بار دیگر از کارت قرمزش استفاده کند اما این‌بار نه برای عضوی از بارسلونا بود، نه برای دیه‌گو سیمئونه که او هم مانند ژاوی بارها به تصمیمات داور اعتراض کرد، بلکه برای مولینا بود که مرتکب خطایی جالب شد.

2002738

در دقیقه ۲+۹۰ و در حالی‌که اتلتیکو مادرید کاملاً جلو کشیده بود تا شکست ۳-۰ را کمی سبک‌تر کند، ویتور روکه روی ضدحمله‌ای به سمت دروازه اوبلاک هجوم برد. او می‌توانست با دروازه‌بان میزبان تک به تک شود و اختلاف را به ۴ افزایش دهد اما مولینا که جا مانده بود دقیقا در پشت محوطه جریمه ستاره جوان بارسا را با خطا متوقف کرد و همین کافی بود تا داور یک‌بار دیگر از کارت قرمزش استفاده کند.

در ادامه ضربه آزاد که چسبیده به محوطه جریمه بود روی همکاری ایلکای گوندوگان و روبرت لواندوفسکی و در ادامه شوت مهاجم لهستانی با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. داور هم فوراً سوت پایان را به صدا درآورد تا آبی‌اناری‌ها با شکست اتلتیکوی ۱۰ نفره به رده دوم لالیگا برسند.

2002736

دیدگاه‌ها