کد خبر : 2009634 | 28 اسفند 1402 ساعت 02:33 | 36K بازدید | 53 دیدگاه

ژاوی: از وقتی گفتم می‌روم متحول شده‌ایم!

ژاوی هرناندز در مصاحبه‌اش پس از پیروزی ۳-۰ مقابل اتلتیکو مادرید، در مورد دریافت کارت قرمز، برد امشب، دیدگاهش برای ادامه فصل و مسائل دیگر صحبت کرد.

ژاوی: از وقتی گفتم می‌روم متحول شده‌ایم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب با ارائه نمایشی فوق‌العاده موفق شد اتلتیکو مادرید را ۳-۰ شکست دهد. گل‌های بلوگرانا را ژوائو فلیکس، روبرت لواندوفسکی و فرمین لوپز به ثمر رساندند تا بارسلونا با این پیروزی دوباره رتبه دوم را تصاحب کند. ژاوی که در نیمه اول از زمین اخراج شد پس از پایان بازی با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

بولت فولادعملکرد بازیکنان؟
خوشبختانه هم از لحاظ فردی و هم از جنبه تیمی همه بازیکنان عالی بودند. این یک لحظه و بازی رویایی بود.

بولت فولاددلیل بازی نکردن کریستنسن مصدومیت بود؟
آشیل پای او دچار آسیب‌دیدگی جزئی شده است. مانند دردی که من چندین‌بار در دوران بازی داشتم. او امروز به ما گفت که نمی‌تواند بازی کند و چاره دیگری نداشتیم.

2002741

بولت فولادنبود کریستنسن تاکتیک را تغییر داد؟
بله. ایده این بود که گوندوگان را به‌عنوان هافبک هجومی سمت راست بگذاریم اما چون کریستنسن نبود، فرمین را به زمین فرستادیم.

بولت فولادعملکرد اتلتیکو؟
به‌نظرم مقابل ما به بن‌بست خورده بودند. نتوانستند موقعیت زیادی خلق کنند و در سمت دیگر ما هم در دفاع و هم در حمله عالی کار کردیم.

بولت فولاداین تیم رویایی شماست؟
بله، این یک برد عالی بود. سه امتیاز طلایی. درست گفتید، این بارسایی است که نه فقط من، همه می‌خواهیم ببینیم. به عنوان یک مربی، امروز بسیار خوشحالم.
از زمانی که تصمیمم را برای جدایی اعلام کرده‌ام، تیم بهتر بازی می‌کند. ما بیشتر پرس می‌کنیم، بیشتر حمله می‌کنیم و بهتر دفاع می‌کنیم. جالب است. (خنده)

2002740

بولت فولادخوش و بش با کوکه؟
من و کوکه رابطه خوبی داریم. قبلا من هم در کنار او بازیکن بوده‌ام. برایش در آینده آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم بتوانیم در لیگ قهرمانان اروپا هم با همدیگر دیدار کنیم.

بولت فولادکارت قرمزی که گرفتید؟
برای من کاملاً غیرقابل قبول و غیرمنصفانه بود. نمی‌توانستم درک کنم چرا داور کارت زرد دوم را داد. آنها به من گفتند خیلی اعتراض کرده‌ای و دستانت را بیش از حد معمول برای اعتراض به داور تکان داده‌ای!

دیدگاه‌ها