کد خبر : 2009649 | 28 اسفند 1402 ساعت 09:35 | 12.3K بازدید | 24 دیدگاه

انریکه: زودتر قهرمان شویم تا به سی‎‌ال فکر کنیم

لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، امیدوار است که قهرمانی تیمش زودتر در لیگ قطعی شود تا بتواند به لیگ قهرمانان فکر کند.

انریکه: زودتر قهرمان شویم تا به سی‎‌ال فکر کنیم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشت در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ یک فرانسه به مصاف مون پولیه رفت و موفق شد در یک بازی تماشایی و پر گل با نتیجه 2-6 برابر حریف به پیروزی برسد. 

کیلیان امباپه ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد سه گل از شش گل تیمش را به ثمر برساند و یک پاس گل هم برای ویتینیا ارسال کرد. لی کانگ این و نونو مندز هم دو گل دیگر را وارد دروازه حریف کردند تا سه امتیاز را در یک بازی پر گل برای تیم‌شان به دست آورند. 

انریکه پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «بدون شک شب بسیار خوبی را سپری کردیم. من فکر می‌کنم که ما توانستیم بازی را خیلی خوب شروع کنیم. همه چیز را خیلی جدی پیش بردیم و خیلی سریع هم این فرصت را پیدا کردیم که از حریف پیش بیفتیم. 

1998549

ما در دفاع کمی کند عمل کردیم و بارها فرصت را به بازیکنان حریف دادیم و آنها هم این موقعیت را داشتند که به بازی برگردند. اما شرایط در نیمه دوم فرق کردیم. توانستیم به بهترین شکل از فرصتی که داشتیم استفاده کنیم و بار دیگر پیش بیفتیم. من فکر می‌کنم که ما در این بازی تیم برتر زمین بودیم. 

این که در این شرایط قرار داریم و این بازی را ارائه دادیم بسیار حس خوبی است. این همان چیزی است که همیشه در طول این مدت به دنبالش بودیم. ما پیش از این بازی هم می‌دانستیم که توانایی کسب پیروزی و سه امتیاز را داریم و حالا با 12 امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک‌ترین دنبال کننده در صدر جدول قرار داریم. 

چنین چیزی یعنی به اندازه چهار بازی با حریف فاصله داریم. هشت بازی هم باقی مانده است. ما واقعا به دنبال این هستیم که قهرمانی در لیگ در این فصل را در سریع‌ترین فرصت ممکن جشن بگیریم و به رقابت در تمامی رقابت‌هایی که هنوز در آنها حضور داریم فکر کنیم.»

دیدگاه‌ها