کد خبر : 2009650 | 28 اسفند 1402 ساعت 09:47 | 24.3K بازدید | 77 دیدگاه

هشدار ستاره بارسا: برابر پاریس از این بهتریم!

روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، می‌گوید تیمش برابر پاری سن ژرمن از بازی مقابل اتلتیکو مادرید هم بهتر بازی خواهد کرد.

هشدار ستاره بارسا: برابر پاریس از این بهتریم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لالیگا در ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید به مصاف این تیم رفت و موفق شد با سه گل برابر آنها به پیروزی برسد. 

کسب پیروزی و سه امتیاز این بازی ارزش و اهمیت بسیار زیادی برای شاگردان ژاوی داشت، چرا که آنها حالا به فاصله هشت امتیازی رئال مادرید رسیدند و موفق شدند با توجه به شکست خیرونا در بازی این هفته برابر ختافه، جایگاه دوم جدول رده‌بندی را هم از آن خودشان کنند. 

لواندوفسکی که یکی از سه گل تیمش در این بازی را به ثمر رساند در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما در چند هفته اخیر توانستیم تغییراتی در تمرینات ایجاد کنیم و کمی با فشار بیشتری تمرین کنیم. من از نظر فیزیکی احساس بسیار خوبی داریم. زمان آن رسیده است که گامی رو به جلو برداریم. 

1993663

شرایط پس از وقفه دیدارهای ملی برای ما بسیار مهم خواهد بود. ما باید برنده شویم و باید بازی بهتری را ارائه کنیم. من می‌دانم که باید به بازیکنان جوان کمک و از آنها حمایت کنم اما در عین حال نیاز دارم که آنها هم با پاس دادن توپ به من و ارسال سانتر به من کمک کنند. 

ما برابر پاریس هم به همین شکل که امشب بازی کردیم، بازی خواهیم کرد یا شاید حتی بهتر از این هم بازی کنیم. هدف ما همین است. ما می‌دانیم که چطور این کار را انجام دهیم. ما پتانسیل بسیار زیادی در این تیم داریم که باید از آن به درستی استفاده کنیم.»

دیدگاه‌ها