کد خبر : 2009656 | 28 اسفند 1402 ساعت 10:15 | 47K بازدید | 103 دیدگاه

صحنه‌های باورنکردنی در حساس‌ترین بازی لیگ ترکیه

نزاع بازیکنان و هواداران با ضربات سخت و نیزه!

درگیری در لیگ ترکیه بار دیگر خبرساز شده است و صحنه‌هایی که رقم خورد شوک عجیبی به فوتبال اروپا وارد کرد.

نزاع بازیکنان و هواداران با ضربات سخت و نیزه!

به گزارش "ورزش سه"، فنرباغچه شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام سوپرلیگ ترکیه در ورزشگاه خانگی ترابزون اسپور به مصاف این تیم رفت و موفق شد با نتیجه 2-3 به پیروزی برسد. 

اما اتفاق عجیبی که در این بازی رخ داد در واقع پس از به صدا در آمدن سوت پایان این دیدار بود. صدها نفر از هواداران ترابزون به نشانه اعتراض به شکست به صورت ناگهانی وارد زمین شدند و تصمیم گرفتند به سمت بازیکنان فنرباغچه که هنوز در زمین حضور داشتند حمله کنند. 

یکی از هواداران این تیم به سرعت وارد زمین شد و به سمت بازیکنان حریف حمله کرد اما عجیب اینجا بود که آنها به جای دور شدن از صحنه تصمیم گرفتند که با این هوادار درگیر شوند و او را کتک بزنند و صحنه‌های بسیار عجیبی در زمین فوتبال خلق شد. 

2002762

دیدار بین ترابزون و فنرباغچه در چند سال اخیر همیشه در بین دیدارهایی قرار داشته که با ضوابط امنیتی خاص و شدید برگزار شده است و حتی این بازی چند بار لغو شده تا شرایط برای برگزاری آن فراهم شود اما این بار مسئولان برگزاری بازی موفق به کنترل شرایط نشدند. 

یکی از دلایل درگیری‌های شدید بین این دو تیم این است که فنرباغچه پس از کسب عنوان قهرمانی در سال 2011 با اتهاماتی مانند تبانی برای تعیین نتیجه بازی از پیش متهم شد. آنها در آن سال موفق شدند بالاتر از ترابزون جام قهرمانی را به دست آورند. 

2002763

یکی از بازیکنانی که در درگیری با هواداران حریف پس از پایان این بازی نقش مهمی داشت، میکی باتشوایی بود. این بازیکن سابق دورتموند با حمله به سمت یک هوادار لگدی را به قفسه سینه او زد تا نشان دهد که از این وضعیت بسیار عصبانی است. 

2002768

یکی از هواداران ترابزون حتی پرچم کرنر را از جای درآورد و قصد داشت با آن به بازیکنان حریف حمله کند اما خوشبختانه ماموران جلوی او را گرفتند تا اتفاق بدتری در زمین رخ ندهد. 

2002764

یکی دیگر از بازیکنان فنرباغچه به نام برایت اوسای ساموئل حتی از باتشوایی هم عصبانی‌تر بود. او دو هوادار را روی زمین خواباند و بارها و بارها با مشت به آنها ضربه زد و در نهایت داوران و بازیکنان این تیم موفق شدند به سمت رختکن فرار کنند. 

این بازی در طول 90 دقیقه بارها و بارها به دلیل پرتاب اشیا به داخل زمین قطع شد و حالا گفته می‌شود که نیروهای پلیس با اسکورت ویژه اتوبوس این تیم را تا فرودگاه همراهی کردند تا اتفاق بدتری رخ ندهد. 

2002765

فدراسیون فوتبال ترکیه با انتشار بیانیه‌ای نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد: «رخ دادن چنین اتفاقاتی در فوتبال که بازی دوستی، صلح و برادری است هرگز برای ما قابل قبول نیست. به منظور پیشگیری از تکرار چنین حوادثی، هیچکس نباید تردید داشته باشد که زمانی که تحقیقات تکمیل شود، محرومیت‌های لازم برای افراد مسئول اعمال خواهد شد.»

دیدگاه‌ها