کد خبر : 2009661 | 28 اسفند 1402 ساعت 10:40 | 52.1K بازدید | 67 دیدگاه

واکنش شبکه دانمارکی به مصاحبه جنجالی

رفتار عجیب کلوپ، اشکال ندارد ناراحت نیستیم!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از سوالی که یکی از خبرنگاران پس از شکست برابر منچستریونایتد از او پرسید به شدت عصبانی و ناراحت شد.

رفتار عجیب کلوپ، اشکال ندارد ناراحت نیستیم!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس به مصاف منچستریونایتد رفت و در نهایت با نتیجه 3-4 برابر این تیم شکست خورد و از صعود به مرحله نیمه نهایی این مسابقات بازماند. 

این شکست در حالی رخ داد که آنها در وقت اضافه موفق شدند گل سوم را بزنند اما مارکوس رشفورد بازی را به تساوی کشاند و در حالی که همه منتظر شنیدن سوت داور و کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی بودند، این آماد دیالو بود که توانست در دقیقه 121 دروازه لیورپول را باز کند. 

کلوپ که از این باخت تلخ راضی نبود، پس از پایان بازی مشغول صحبت با خبرنگار ویاپلی به نام نیلز کریستین فردریکسن بود که سوال مطرح شده از او باعث شد که به شدت عصبانی و خشمگین شود، اتفاقی که شاید زیاد از این مربی آلمانی ندیده بودیم. 

مکالمه بین سرمربی لیورپول و این خبرنگار به‌صورت کامل در ادامه خواهد آمد. 

2002772

+ اینتنسیتی (شدت) در جریان بازی معمولا بخشی از بازی شماست، چطور شد که بازی در وقت اضافه تا این حد برای شما سخت شد؟ 

کلوپ: باید بگویم که این سوال کمی احمقانه است. نمی‌دانم که ما اخیرا چند بازی انجام داده‌ایم و نمی‌دانم که یونایتد هم دقیقا چند بازی انجام داده است. این ورزش است. من واقعا از این سوال ناامید شدم چون البته که تو فکر می‌کنی سوال خوبی پرسیدی. 

+ پس به‌خاطر تعدد بازی‌هاست...

کلوپ: فکر نکنم...

سرمربی لیورپول در این صحنه تصمیم گرفت محل مصاحبه را ترک کند و خطاب به خبرنگار گفت: «بی‌خیال. معلوم است که اوضاعت خوب نیست و من اعصاب صحبت با تو را ندارم. عجب سوالی... چه مرگت است؟ با این سوال دنبال چی هستی؟»

2002773

بنجامین مونک، مدیر ویاپلی، درباره این اتفاق گفت: «می‌توانم درک کنم که کلوپ از این سوال ناراحت شد که در واقع ادامه صحبت خودش درباره طی کردن روند ریکاوری و برنامه فشرده بازی‌ها بود. ما سعی داریم به صحبت تمامی منابع گوش کنیم. اما کلوپ چنان عصبانی شد که مسیر خودش را رفت. او حق انجام این کار را داشت و من مشکلی با این رفتار ندارم. ما به دنبال این هستیم که بار دیگر با کلوپ دیدار کنیم. می‌توانم درک کنم که او احتمالا از این که در بازی شکست خورده عصبانی بود.»

دیدگاه‌ها